סיגריות מוברחות שנתפסו צילום דוברות העירייה

זהירות: אלפי סיגריות מזוייפות נתפסו במבצע מיוחד בפתח תקוה

בנוסף לכך נתפסו אלפי חפיסות סיגריות מוברחות, נפצים ומכונות הימורים. בימים האחרונים נחשפו בעיר גם ארבע דירות שפוצלו בניגוד לחוק ל-14 יחידות דיור

פורסם בתאריך: 15.6.21 15:50

אלפי חפיסות סיגריות מוברחות וכן אלפי סיגריות מזוייפות, נחשפו במבצע מיוחד של השיטור העירוני בפתח תקוה יחד עם רשות הפדרציה, רשות המיסים והמכס, משרד הבריאות, נציגי חברת טמפו ופקחי הרשות העירונית. במהלך המבצע הצוותים ביצעו ביקורות בעסקים במרכז העיר, המוכרים מוצרי טבק ואלכוהול. במהלך הביקורת אותרו ונתפסו מספר חנויות, ביניהן, דוכן לממכר מוצרי טבק אשר על פי החשד מכר 1,141 חפיסות סיגריות מוברחות, דוכן נוסף לממכר מוצרי טבק אשר על פי החשד מכר 1,647 חפיסות סיגריות מוברחות ופיצוציה שבה נמצאו 3,000 סיגריות מזויפות, כ-100 נפצים ומכונות הימורים.

בעלי העסקים נחקרו וחלק מהעסקים אף נסגרו לאחר שימוע. כמו כן נפתחו כנגד בעלי העסקים תיקי הונאה. השווי הכולל של הסיגריות מוערך בכ-94 אלף שקלים ושווי המס עמד על 75,237 ש"ח. כלל הסיגריות הוחרמו על ידי המכס.

בנוסף, במסגרת מאמצי הרשות במאבק בדירות המפוצלות בניגוד לחוק, ערך האגף לפיקוח על הבניה מבצע שבו נתפסו 4 נכסים מפוצלים אשר כללו 14 יחידות דיור לא חוקיות. כנגד בעלי הנכסים החלו הליכים. ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אני מודה לצוותים על המבצעים החשובים אשר מוכיחים פעם נוספת כי בפתח תקוה לא מתפשרים על עבירות ממכר אשר יכולות לפגוע גם בבטחון התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר