מיכל רוזין צילום ינאי יחיאל

מיכל רוזין חזרה לכנסת: "זה יהיה אתגר מטורף"

מהמקום השביעי ברשימת מרצ חוזרת מיכל רוזין לכנסת בזכות החוק הנורבגי ומבטיחה גם הפעם לעבוד למען אוכלוסיות מוחלשות. הח"כית השנייה מנוה עוז ("רון כץ ואני חולקים גדר") אומרת: "יש המון רצון מכל הצדדים שזה יצליח"

פורסם בתאריך: 17.6.21 07:16

"אני עוד לא קולטת שהשבוע הזה באמת קרה", אומרת חברת הכנסת ממרצ, מיכל רוזין, תושבת העיר. ח"כ רוזין הושבעה אתמול, רביעי, לכנסת, לאחר שהשרים ניצן הורוביץ ותמר זנדברג מהסיעה התפטרו במסגרת החוק הנורבגי. חוק זה נועד לאפשר את התפטרותם של חלק גדול משרי הממשלה וסגני השרים מהכנסת, כדי לאפשר למועמדים הבאים ברשימותיהם להיכנס לכנסת. בכנסת ה-21 הייתה חברת כנסת ומאז לא נבחרה, ועתה בכנסת ה-24 היא חוזרת בזכות החוק הנורבגי. בכניסתה לכנסת, תהפוך חה"כ רוזין, המתגוררת בשכונת נוה עוז, לחברת הכנסת השביעית מפתח תקווה והשנייה משכונת נווה עוז. "אנחנו רחוב קטן בפתח תקוה שיש בו שני חברי כנסת שגרים בית ליד בית. רון כץ ואני חולקים גדר".

איך זה מרגיש לחזור לכנסת?
"עד עכשיו הייתי מאוד משימתית, כל הזמן בתנועה ועשייה. רק כשחזרתי הביתה אחרי ההשבעה, פתאום היה לי רגע עם עצמי באוטו, בפקקים, ותפסתי מה קרה פה השבוע. זה מדהים וכל כך סוריאליסטי. החברים הטובים שלי הושבעו להיות שרים ושרות, ולא רק ממרצ".

ח"כ רוזין מגדירה את השבוע האחרון כ"חלום לא מציאותי". "זה לא סתם שהיו בחירות וחזרתי", היא מסבירה, "העובדה שיש פה ממשלה שלא בראשות נתניהו, שמורכבת מכל קצוות החברה הישראלית, שמרצ חזרה לממשלה אחרי למעלה מ-20 שנה, שיש לנו שרים ולבסוף שבזכות החוק הנורבגי חזרתי לכנסת. זה פשוט וואו! עוד לא עיכלתי את זה, אבל זה משמח וטוב ויש תקווה למדינה".

בחירות. מיכל רוזין צילום ינאי יחיאל

מיכל רוזין צילום ינאי יחיאל

אז מה צפוי לנו?
"זה יהיה אתגר מטורף, אבל יש המון רצון מכל הצדדים שזה יצליח. אני מקבלת המון ברכות מכל הקשת הפוליטית – אני חושבת שהרבה אנשים מבינים שכל שינוי הוא לטובה ואני שמחה שגם אנשים שהם מאוד ימין ותומכי נתניהו מבינים שצריך לתת צ'אנס".

מבחינת ח"כ רוזין, עם החזרה לכנסת, עיקר העבודה היא לראות איך מיישמים את החוקים השונים שקידמה בעבר מול משרדי הממשלה השונים, הלכה למעשה. "היתרון בלהיות חברה בקואליציה הוא להגיע לשיתוף פעולה עם משרדי הממשלה ואני כולי תקווה שהשרים יפתחו לנו את הדלת. חשוב לי לראות שהדברים מיושמים ויוצאים לדרך", היא מסכמת, ומציינת כי מבחינתה גם הפעם תמשיך להיאבק עבור הקבוצות המוחלשות בחברה הישראלית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר