התיק שחולק למתגייסים

מבוכה סביב התיקים למתגייסים | "הילדים הם לא פרסומת לגרינברג"

הורים מוחים על כך שעל התיקים שחולקו כמידי שנה למתגייסים צוינו שמו ומספר הטלפון של ראש העירייה ואומרים שמדובר במעשה מביך. "אפשר היה לעשות זאת כך שלא יביך את הילדים", אומרת אחת האמהות

פורסם בתאריך: 27.6.21 08:56

עיריית פתח תקוה חילקה תיקים למתגייסים עם כיתוב עירוני הכולל בין היתר את שמו ומספר הטלפון של ראש העיר. הורים למתגייסים, שילדיהם קיבלו את התיקים מהעירייה לרגל גיוסם, אומרים שהילדים נבוכים ולא ישתמשו בתיקים. לטענתם מדובר ב"פרסומת מהלכת" לראש העירייה ומדובר בצעד מביך. "זה מאוד מאכזב", אומרת אם למתגייס, "הבן שלי לפני גיוס, לא מרגיש נוח להשתמש בתיק. הוא אמר לי שהוא חושש שילעגו לו ו'יחשבו שאין לי כסף'. זה מאוד יפה שהעירייה רוצה לתת מתנה לכבוד הגיוס, אבל אפשר היה להדפיס את הכיתוב בצורה מוצנעת יותר, כך שלא יביך את הילדים בעת השימוש. הילדים שלנו הם לא שלטי פרסומת של גרינברג".

חברי מועצה מאופוזיציה הזכירו בהקשר זה שלאחרונה הגישו עתירה ליו"ר ועדת הבחירות שעניינה טענו כנגד מה שהגדירו שימוש של ראש העירייה בכספי הציבור ומשאביו, כדי לפרסם את שמו בדרכים שונות, בין היתר על גבי מוצרי קידום מכירות שמפיקה העירייה כגון תיקים, בקבוקי מים ועוד, אשר מחולקים על ידי עובדי העירייה באירועים שונים או בבתי התושבים. אהד אמר: "גרינברג עובר על החוק באופן ברור ושולח יד לקופה הציבורית באופן בלתי חוקי והפך, את העירייה, עובדיה, נכסיה ותקציבה למשרד יחסי הציבור הפוליטי הפרטי שלו תוך שהוא משתמש בקופה הציבורית לפרסום לקידומו הפוליטי והאישי. זאת בניגוד בוטה וברור לחוק ולפסיקה בהיקף חסר תקדים המוערך במיליוני שקלים כל שנה".

עוד אמר אהד: "מכונת התעמולה אדירת הממדים והבלתי חוקית, המבוצעת על חשבונו המלא של הציבור מקפידה לבצע תוכנית סדורה הדואגת בצורת 'שתי וערב' לא 'לפספס' אף מגזר, אף שכונה, אף שכבת גיל, אף אירוע או מבנה עירוני, ולהבטיח שלא יהיה תושב שיעבור את היום מבלי שייחשף לשמו דמותו וקולו, באופן ובהיקפים שאינם "מביישים" משטרים טוטליטריים שהמילה 'דמוקרטיה' אינה מוכרת להם. עם התנהלות מופקרת שכזו אף אחד לא צריך להתפלא ששוב גרינברג יוזם העלאת ארנונה".

מלשכת ראש העירייה נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען, הכיתוב על גבי התיקים נעשה באופן מוצנע, כפי שנעשה כל השנים, כאשר בצמידות לשמו של ראש העיר מופיע גם הטל' האישי ליצירת קשר. כדרך אגב נציין כי העובדה שראש העיר זמין לתושבים בנייד האישי שלו – אין לה אח ורע בכל רשות אחרת ובוודאי שלא בהיסטוריה העירונית. בנוסף, העירייה וראש העיר מלווים באופן אישי מתגייסים רבים, הן במסגרת הפעילות העירונית השוטפת, ע"י מרכז הצעירים "החממה" והן במסגרת קשר ישיר ואישי. מטרת הכיתוב המדובר היא כדי לשמור על קשר אישי עם החיילים גם לאחר גיוסם. כמו כן, העתירה המדוברת הוגשה ע"י חברי אופוזיציה אינטרסנטיים כאשר בתגובה לעתירה הוכחנו שבתפקידם הקודמים הם גם היו מציינים את שמם וכמובן רק לשם פרסומם האישי וללא טל' אישי. בעוד ראש העיר מזמין את הציבור להתקשר אליו לנייד בכל עניין. על כל פנים, מיותר לציין כי ככל שתתקבל החלטה בנושא ראש העיר יכבד אותה. המטרה בסופו של דבר היא לעודד את המתגייסים ולשמור על קשר אישי ורציף עם התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. איכפתניק

    עם כל ההערכה (ויש הרבה) לראש העיר , המגלומניות ויצר הפרסום כאשר שמו ותוארו חייבים להופיע בכל פרסום עירוני מעורר דחיה
    הדבר בולט במיוחד בפרסומים לציבור הדתי והחרדי , ראו למשל את השבועונים הדתיים בהם מופיע שמו של ראש העיר כמעט בכל עמוד ולעיתים גם מספר פעמים , מעתה אמור רמי גרינברג מלך פתח תקוה.

  2. החכם מפתח תקווה

    צריך להפסיק עם הפרסום הזה של ראש העיר
    הכל פרסום חינם
    בניתי לכם חניון רמי…
    בניתי לכם זה… רמי…
    מזה הדבר הזה
    אתה רוצה לפרסם, שלם מכיסך לא על חשבון הציבור מפרסמים שם של מישהו פרטי

  3. חנה דסקלו

    במקום להודות לראש העיר רמי גרינברג על המתנות שהוא נותן לכם אתם מתלוננים עליו. תלמדו להגיד תודה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה וחרפה איך אתם מדברים על ראש,העיר רמי גרינברג יש לכם משהו שעוזר, 24 שעות הוא זמין למה למה לדבר שטיות .בושה .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר