משטרת פתח תקוה. צילום: זאב שטרן
משטרת פתח תקוה. צילום: זאב שטרן

תושב העיר נעצר בחשד לסחיטה באיומים. הרקע: סכסוך על כחצי מיליון שקלים

בנוסף לכך הוא חשוד בהוצאת כלי צמ"ה שהיו מיועדים לחילוט והחלפתם בכלים אחרים, לא תקינים. שני חשודים נוספים שוחררו בתנאים מגבילים, מעצרם של החשוד המרכזי וחשוד נוסף הוארך

פורסם בתאריך: 30.6.21 10:55

משטרת ישראל עצרה אתמול בפתח תקוה ארבעה חשודים במעורבות בתיק שעניינו סחיטה באיומים של אדם אחר בגין סכסוך עסקי. במהלך חודש אוקטובר 2020 עצרה המשטרה חשוד, תושב העיר, בגין עבירות של השלכת פסולת ברשות רבים, הפרת הוראה חוקית, עבירות על חוק איסור הלבנת הון ועבירות נוספות. במסגרת הגשת כתב אישום כנגד החשוד נתפסו כלי צמ"ה (ציוד הנדסי כבד) ואוכסנו במגרש אזרחי מתוך כוונה לחלט את הציוד בהמשך ההליך הפלילי. בחודש פברואר, במהלך בדיקה משטרתית, התגלה כי הכלים אשר נתפסו ואוכסנו במגרש נעלמו מהמקום ובמקומם הוכנסו שני כלים אחרים, ישנים ולא מתפקדים. פעילות חקירה של המשטרה העלתה כי הכלים אשר הוצאו מהמגרש נמצאים באתר בניה בפתח תקוה.

בנוסף לכך, במהלך חודש מאי התגלע סכסוך עסקי בין החשוד לאדם אחר, אשר נשכר לצורך עבודות עפר, סכסוך שגלש לאיומים וסחיטה באיומים. החשוד טען כי האחרון חייב לו כחצי מיליון שקל והחל לאיים עליו, על בני ביתו, לקוחותיו וחבריו. משטרת פתח תקווה ניהלה חקירה במהלכה נערך חיפוש במשרדו של החשוד והחשוד, אשר היה בבריחה נעצר אתמול. יחד עם החשוד עצרה המשטרה מעורבים נוספים. שניים מהם שוחררו בתום חקירתם בתנאים מגבילים. מעצרם של החשוד המרכזי תושב פתח תקוה בן 46 וחשוד נוסף, תושב שטחים בן 40, הוארך בבית משפט השלום בפתח תקוה עד מחר, ה-1.7.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר