מפגש משמר השכונה בהדר גנים

עשרות השתתפו בערב גיוס למשמר השכונה בהדר גנים

ההחלטה להקים את המשמר באה בעיקר בשל מכת גנבות הרכב ממנה סובלת השכונה. גם מפקד משטרת פתח תקוה נכח במפגש

פורסם בתאריך: 8.7.21 15:09

42 תושבי הדר גנים השתתפו בשבוע שעבר, בערב גיוס מיוחד לקבוצת מתנדבי "משמר השכונה" במסגרת המשמר האזרחי של המשטרה. פעיל הציבור ותושב השכונה, ירון קדושים, שאחראי על הארגון, מספר כי מבחינתו מדובר בשלב הראשון בלבד. "אם הכל יתנהל כמתוכנן – השלב הבא יהיה להקים קבוצות דומות ביתר שכונות העיר, במטרה לצמצם את הפשיעה ולמנוע פגיעה גם בנפש של מזדמנים או בעל רכוש. אני רואה בזה נושא עליון".

לאחרונה דיווחנו כאן, כי שכונת הדר גנים חוותה תקופה של ריבוי גניבות של כלי רכב, אשר בעקבותיה החליטו התושבים לעשות מעשה ולהקים משמר אזרחי לשכונה, שמטרתו לסכל מקרי גניבה שונים. בשבוע שעבר, כאמור, נערך ערב גיוס חגיגי ובו השתתפו בין היתר מפקד תחנת פתח תקוה סנ"צ יניב פינקל, השוטר הקהילתי המסור איתן צעירי ומפעילת המתנדבים של תחנת פתח תקווה, יעל נדב.

לאחר מילוי הטפסים הנדרשים, ואישור המתנדבים על ידי יחידת ביטחון המידע של המשטרה, יחל קורס ההכשרה הייעודי והמתנדבים יוכלו לפעול בשטח בסמכויות. מפקד התחנה שיבח את המשתתפים על עצם הירתמותם למען השכונה ורצונם לתרום למען ביטחון השכונה והמשפחות ואמר: "יש לכם ערך מוסף כמי שמכירים את השכונה. מכירים את הקהילות ואת הרגישויות השונות. אתם ערך מוסף לתחנה ולעיר כולה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר