הפיגומים ברחוב היבנר פינת סנדרוב, צילום איחוד הצלה

אירוע קשה היום בפתח תקוה: פועל התחשמל למוות באתר בנייה

אירוע טראגי: הפועל התחשמל במהלך עבודה באתר בנייה בפינת הרחובות היבנר וסנדרוב ופונה לבית החולים תוך פעולות החייאה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

פורסם בתאריך: 13.7.21 17:27

פועל בן 24 מת היום לאחר שהתחשמל במהלך עבודה באתר בנייה ברחוב היבנר פינת רחוב סנדרוב בפתח תקוה. מותו של הפועל, תושב שכם, נקבע בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירה ועיכבה לחקירה מספר מעורבים.

מוקדם יותר בשעות הבוקר דווח כי צוותי רפואה של איחוד הצלה, מד"א ומתנדבי מד"א – הצלה פתח תקוה ביצעו החייאה בפועל. הרב ישראל זלטס, חובש באיחוד הצלה, מסר: "לדברי הפועלים במקום הוא איבד את הכרתו לאחר שהתחשמל כשעבד על הפיגומים. ביצענו בו פעולות החייאה תוך מתן שוקים חשמליים מדפיברילטור". אלכס פלזן, חובש נוסף של איחוד הצלה, מסר: "מנוף כיבוי הוריד אותו מהפיגומים תוך המשך פעולות ההחייאה. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים בילינסון במצב קריטי תוך המשך פעולות החייאה".

חובשים במד"א – הצלה פתח תקוה יוסי לואיס, שמחה רוזנברג וישראל וויס, סיפרו: "מדובר בפועל שעבד על הפיגום בקומה הרביעית וככל הנראה התחשמל, לאחר שוידאנו שזרם החשמל נותק, ניגשנו בזהירות לפועלף חילצנו אותו לתוך הדירה, וביצענו בו פעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים, בהמשך הוא הורד על ידי מנוף של הכיבוי לניידת טיפול הנמרץ, להמשך פינוי לבית החולים במצב קשה מאוד ולא יציב".

כאמור בהמשך נקבע מותו בבית החולים, המשטרה פתחה בחקירת האירוע החמור.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורי עיני חשמלאי מוסמך

    פתח תקווה מתעלמת ממתח גבוה העיקר לבנות פרויקטים של תמא 38 קרוב לרשת החשמל למרות שקבוע בחוק החשמל לא לתת היתר בניה כל עוד לא הוטמן כבל חשמל בסמוך לאתר הבנייה באדמה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר