אורנה דוד ז"ל

אבל כבד: הלכה לעולמה חברת להקת המדרחוב, אורנה דוד

דוד ז"ל נפטרה בסוף השבוע לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. "הייתה לה אישיות מופלאה, היא תמיד חייכה והייתה אופטימית, אורנה תמיד חיפשה איך לתמוך ולעזור לעוד אנשים", אמר בכאב גדול בעלה אורי

פורסם בתאריך: 26.7.21 07:52

אבל כבד: בסוף השבוע הלכה לעולמה תושבת פתח תקוה, אורנה דוד, חברת להקת המדרחוב, לאחר מאבק של שבע שנים במחלת הסרטן. אורנה ז"ל ציינה ימים ספורים לפני מותה את יום הולדתה ה-58. משפחתה, חבריה ומכריה ליוו אותה בדרכה האחרונה וספדו לה.

בעלה אורי מספר כי הוא ואורנה היו צמודים זה לזו במשך 42 שנים. "כמעט ולא נפרדנו", הוא מספר, "לאורנה הייתה אישיות מופלאה, היא תמיד חייכה והייתה אופטימית. אורנה תמיד חיפשה איך לתמוך ולעזור לעוד אנשים – בעיקר אחרי שהיא חלתה בסרטן היא ידעה איך לעזור ולתמוך בחולים נוספים ובבני משפחותיהם".

הדר, בתה, מתארת את אורנה כאישה אופטימית ומלאת חיים, שהייתה פעילה ממש עד הרגע האחרון. "במהלך שבע השנים בהן חלתה, היא לרגע לא נתנה לנו תחושה שהיא בנאדם חולה או מסכנה, אלא תמיד הייתה בעשייה" היא אומרת. ואורי מוסיף: "אורנה תמיד הסתכלה כמה, איך ולמי אפשר לתת ורק אחר כך הסתכלה על עצמה – ולא משנה על מי מבני הבית מדובר. היא לא רצתה שאף אחד יצטרך לשנות את שגרת חייו בגללה".

כאמור, בסוף השבוע, לאחר שבע שנות מאבק וטיפולים שלא הצליחו לעצור את התפשטות המחלה, היא נפטרה במפתיע. "אף אחד מאיתנו לא היה מוכן לזה", אומר אורי בקול שבור, "הסרטן שהתחיל מהמעי הגס, התפשט לכל האיברים הפנימיים. בתחילת החודש קיבלנו תשובות מעבדה שהטיפול שאורנה עברה במסגרת מחקר חדש לא עזר ותוך שבועיים היא נפטרה".

אורנה הייתה אהובה מאוד על כל חברי להקת המדרחוב, שמסרו ביום בו נפטרה: "להקת מדרחוב בוכה ומתאבלת על לכתה של חברת הלהקה אורנה דוד ז"ל. אורנה נאבקה במחלת הסרטן שנים. הבוקר זה ניצח אותה. אנחנו נזכור אותה תמיד באהבה. אורנה דוד, זכרונה לברכה".

חברתה ללהקה, אירית שטרן, אמרה: "אורנה הצטרפה אלינו, ללהקת מדרחוב לפני כ-10 שנים. בדיוק התחלנו אז תוכנית חדשה ואורנה השתלבה בה. זמן לא רב אחרי שחגגנו לה 50 נודע לנו שהיא סובלת מכאבי בטן ולאחר בדיקות, הסתבר שמדובר בגידול סרטני במעי הגס. שנים היא נלחמה במחלה. בין לבין הספיקה לחתן חלק מבנותיה והספקנו לחגוג איתה אירועים ושמחות וגם כאבים, אבל תמיד הייתה תקווה".

חבר מקבוצת התמיכה "חזקים ביחד" הוסיף: "במשך שנים ועל אף מה שעברה אורנה שידרה אור ואנרגיה חיובית לסביבתה. היא הייתה מודל והשראה. אישיותה, שמחתה התמידית, רצונה בחיים 'נורמליים', נצרבו בלבבות של כולנו.. היא מלווה אותי".

גם בקהילת השדות, קהילת העצמה ותמיכה למתמודדות ומחלימות ממחלת הסרטן, נפרדו מדוד. "בלב שבור לרסיסים, אנו נפרדות מחברתנו האהובה והיקרה אורנה דוד", נכתב בעמוד הפייסבוק של הקהילה, "אורנה שלנו הייתה אישה מדהימה!!! תמיד עם חיוך, תמיד עם מילה טובה … לחמת כמו לביאה בסרטן הארור. נוחי על משכבך בשלום ציפור נפש יפה. ת.נ.צ.ב.ה אנו מחבקות ומחזקות את משפחתה היקרה".

אורנה דוד ז"ל, הותירה אחריה זוג הורים, בעל, 3 בנות ו-4 נכדים, אח ואחות.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרה של אורנה ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר