ירין בוזגלו (מימין) וגאיה צעירי צילומים איתן טל

מלכת היופי: שתי מועמדות מפתח תקוה, אחת מהן אחותו למחצה של לירן דנינו

גאיה צעירי וירין בוזגלו מפתח תקוה יתמודדו בקרוב על תואר מלכת היופי. ראיון על הילדות, המשפחה, התחרות והתגובות

פורסם בתאריך: 30.7.21 07:17

האם מלכת היופי של ישראל לשנת 2021 תהיה מפתח תקוה? אם תשאלו אותנו הסיכויים לכך גבוהים, שכן שתיים מתוך 12 המיועדות, מתגוררות ממש כאן בעיר. מי יודע, אולי אפילו פגשתם אותן בתור למכולת השכונתית. השבוע הוכרזו 12 המתמודדות לכתר "מלכת היופי של ישראל", שתיים מהן כאמור, תושבות העיר – תזכרו את השמות: גאיה צעירי וירין בוזגלו. לאחת מהן, יש את הייחוס הבא: היא אחותו למחצה של הזמר לירן דנינו.

גאיה וירין צלחו בחודשים האחרונים ראיונות, פגישות ומיונים קפדניים וזכו להתברג בנבחרת, מתוך אלפי מתמודדות שניסו את מזלן. הזוכה בתואר הנחשק, תזכה לייצג את ישראל בתחרות "מיס יוניברס" הבינלאומית, שתתקיים השנה לראשונה בישראל, בחודש דצמבר הקרוב באילת. רגע לפני שהן יוצאות למסע, שבסופו רק אחת תזכה בתואר, שמענו מהן מה השאיפות שלהן, מדוע בחרו להשתתף בתחרות, ומה הן חושבות על הביקורת לה זוכה תחרות זו.

גאיה צעירי היא בת 20 ומתגוררת בשכונת אם המושבות. היא למדה בתיכון גולדה במגמת תקשורת עיונית ומעשית ומשפט עברי ותורה שבעל פה. לאחרונה השתחררה משירות צבאי כמפקדת בגדנ"ע לילדים בסיכון ועולים חדשים ובשנה הבאה מתכננת להתחיל לימודי משפטים.

כששאלנו את גאיה, מדוע בחרה להשתתף בתחרות "מלכת היופי" היא סיפרה כי ההתחלה לא הייתה קלה עבורה, היא נולדה עם בעיה בכף הרגל והייתה צריכה לעבור ניתוח ושיקום. "תמיד רציתי להגיע לתחרות אבל אף פעם לא עשיתי את הצעד הזה", היא מספרת. "הייתי ילדה חסרת בטחון עם רגל לא רגילה, נולדתי כשכף רגל ימין שלי גדולה פי 2 מכף רגל שמאל". גאיה מסבירה כי הבעיה איתה נולדה השפיעה רבות על ילדותה: "לא הייתי הולכת לים כדי לא לשים כפכפים, הייתי נמנעת מכל מיני סוגים של נעליים שהרבה חברות שלי נעלו ואני לא יכולתי – כמו למשל נעלי בובה. כל החברות שלי היו נועלות נעלי בובה ואני לא".

גאיה צעירי צילום איתן טל

במהלך השנים עברה גאיה ניתוחים שהקטינו את כף רגל ימין, אך זה עדיין לא השתווה לכף רגל שמאל. "כיום, החלטתי להפסיק עם הניתוחים, שגרמו לי לתשישות ולאורח חיים קשה, השלמתי עם העובדה שזאת אני. אני שלמה עם עצמי ואוהבת את מה שאני רואה. באמצעות התחרות אני מקווה להעצים גם אחרות שילמדו לאהוב את עצמן כפי שהן". גאיה מתכננת להקים משפחה עם הרבה ילדים ולשמור על ערכים ומסורת של העם היהודי, ולאחר סיום לימודי משפטים היא מקווה להמשיך לעסוק במה שהכי מעניין אותה – ספורט ותזונה.

ידעתם שלזמר לירן דנינו יש אחות למחצה? אז מתברר שכן והיא גם ממש יפיפיה. הכירו את ירין בוזגלו, בת 18 מאם המושבות, היא עובדת כדוגמנית וכמלצרית ובחודש נובמבר הקרוב תתגייס לצה"ל. היא למדה עיצוב גרפי בתיכון ברנקו וייס ומשחק אצל ענת ברזילאי וחולמת להשתלב בהמשך הדרך בעולם הבידור. במקביל היא רוצה ללמוד באחד מבתי הספר המובחרים בתחום של עיצוב גרפי. כששאלנו אותה מדוע בחרה להשתתף בתחרות, סיפרה ירין כי חשוב לה להראות "שאישיות היא חלק גדול מאידיאל היופי והתחרות היא המקום להציג את זה".

ירין בוזגלו צילום איתן טל

כאמור, ירין היא אחותו למחצה של הזמר המצליח לירן דנינו. "אנחנו מאותה אמא, אך לא מאותו אבא,, היא מציינת "ולכן שמות המשפחה שונים. אבל לירן ואני גדלנו כל החיים יחד באותו בית ואנחנו אחים רגילים לכל דבר!". היא מספרת על קשר קרוב וטוב: "לירן הוא השראה בשבילי, הוא מנוסה ממני ואני לומדת ממנו המון. מצד שני הוא גם מאוד תומך בי, בכל דבר שאני עושה. גם לגבי תחרות מלכות היופי, לירן מאוד שמח בשבילי כשהוא גילה שהתקבלתי. זו הייתה בשורה מאוד משמחת בשביל כולנו. המשפחה מאוד תומכת בי לאורך כל הדרך וזה נותן לי את הכוח".

מה אתן חושבות על הביקורת שיש על תחרות מלכת היופי?
גאיה: "אני מתמקדת יותר במה שאני חושבת, ופחות במה שאחרים חושבים. בעיניי התחרות מביאה איתה הרבה מעבר למראה חיצוני. הבנות שנבחרו בעלות ערכים, תורמות לקהילה ועשו תפקידים משמעותיים בצבא, אני לגמרי חושבת שכל אחת מביאה איתה ערך מוסף – אני חושבת שזה מאוד חשוב".

ירין: "האמת שעד כה כולם מפרגנים ומקבלים אותי בחיבוק. אני יודעת שיכולות לצוץ ביקורות שליליות אבל אני תמיד אוהבת להסתכל על הטוב שבדבר".

השתיים מספרות שגם אם הן מקבלות ביקורת, הן מקבלות אותה באהבה. "אני מקבלת כל דעה", אומרת ירין, "אני פשוט בוחרת מה לקחת איתי. אני מעדיפה להקשיב לאמירות החיוביות שנאמרות כלפיי, כמו 'את הבחירה המושלמת למלכת יופי' ולא לאמירות השליליות". וגאיה מוסיפה: "עד כה רוב הביקורת שאני מקבלת היא טובה, הרבה אנשים מפרגנים ומעודדים ואני ממש שמחה ומעריכה את זה".

מערכת מלאבס מאחלת הרבה הצלחה לשתיהן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר