זירת הדקירה בסגולה, צילום תיעוד מבצעי איחוד הצלה

גבר נדקר בתחנת אוטובוס בסגולה ופונה במצב קשה

אירוע קשה בפתח תקוה: גבר נמצא דקור בתחנת אוטובוס בסגולה, הוא פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון עם פציעות חודרות בפלג גופו העליון והועבר בבהילות לחדר הניתוח

פורסם בתאריך: 2.8.21 19:14

גבר בן כ-53 נדקר בשעה האחרונה בתחנת אוטובוס באיזור התעשייה בסגולה ופונה במצב קשה לבית החולים בילינסון עם פציעות חודרות בפלג גופו העליון. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע וגם השב"כ מעורב בחקירית האירוע, כל הכיוונים נבדקים. מאיחוד הצלה נמסר כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לגבר שנמצא מוטל דקור במצב קשה בתחנת אוטובוס ברחוב רבניצקי בפתח תקוה.

מבילינסון נמסר בשעה 19:20 – מצבו של פצוע הדקירה קשה והוא סובל מפציעה בבית החזה, הוא מונשם ומורדם ומוכנס בשעה זו לחדר הניתוח.

חובש בכיר במד"א – הצלה פתח תקוה, דב רוזן, סיפר: "מצאנו את הפצוע בסמוך לתחנת האוטובוס כשהוא מדמם וסובל ממספר פציעות חודרות בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול ראשוני שכלל חבישות ועצירת דימומים, והעלינו אותו במהירות לניידת טיפול הנמרץ לפינוי לבית החולים בילינסון.

מהמשטרה נמסר כי גבר כבן 60 נדקר בפינת הרחובות גרינברג ובן ציון גליס בפתח תקוה וכי כוחות משטרה בודקים את נסיבות האירוע.

פראמדיק מד"א, יורם שאלתיאל, סיפר: "הפצוע שכב על המדרכה בתחנת האוטובוס כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעה חודרת ומדממת. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים והנשמה, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, דב רוזן, שהגיע ראשון למקום, סיפר: "ראינו בתחנת האוטובוס גבר בשנות ה-50 פצוע מדקירה. ברגעים הראשונים הוא היה בהכרה מלאה ותקשרנו איתו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן סיוע נשימתי בחמצן ויחד עם הפראמדיקים של הניידת טיפול נמרץ המשכנו בטיפול הרפואי ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר