סיכול גניבת רכב, הרב משורר הדר גנים

גל של גניבות רכבים: צפו בסיכול אחד הניסיונות בהדר גנים

תושבי הדר גנים סיכלו בחודש האחרון ארבעה ניסיונות לגנוב רכבים, אבל מתלוננים על כך שהניסיונות נמשכים ועל 18 רכבים שנגנבו מרחוב אחד

פורסם בתאריך: 2.9.21 08:50

המאבק בגנבי הרכב נמשך: תושבי הדר גנים ממשיכים להיאבק בתופעת גניבות כלי הרכב מהשכונה. במהלך החודש האחרון סוכלו ארבעה ניסיונות לגניבת כלי רכב במתחם נחלים. ביום ראשון השבוע הפיץ תושב השכונה, ירון קדושים, סרטון ובו נראה בבירור אחד הניסיונות מתחילתו ועד סיכולו, כפי שנתפס במצלמות האבטחה. הסרטון נערך ממספר רב של מצלמות והופץ בקרב תושבי השכונה.

בשיחה עם מלאבס אומר קדושים: "סיכול זה מצטרף לשלושה סיכולים נוספים שבוצעו על ידי מתנדבי משמר השכונה הדר גנים לאחר שתושבים דיווחו למשמר. החוליה המקצועית גנבה לאחרונה 18 כלי רכב רק מרחוב משורר, ועוד כ-20 כלי רכב בהדר גנים בגל הקודם. חובה להמשיך בערנות, היא חזקה יותר מכל סיור של ניידת משטרתית מאחר ולתושבים יתרון ענק בזיהוי חשודים בשכונה", הוא אומר. קדושים מזכיר כי על התושבים לשמור על בטיחות, לדווח 100 מיד, ורק לאחר מכן להתקשר אליו לשם הפעלת מתנדבי משמר השכונה והכוונת הניידות.

לטענת התושבים אין די מעורבות של המשטרה, אין הרתעה אמיתית ועל כן התופעה נמשכת ביתר שאת. "לא רואים משטרה. המשטרה לא באה אחרי האירוע לקחת טביעות אצבע וכדומה. לא רואים סיורים בשכונה. כאילו מישהו מלמעלה רוצה שיהיו גניבות רכבים. וזה לא רק אצלנו. בכל מקום יש הפקרות", טוען אחד התושבים בייאוש.

כזכור, בחודשים האחרונים דיווחנו כאן כי שכונת הדר גנים חווה תקופה ארוכה של ריבוי גניבות של כלי רכב, אשר בעקבותיה החליטו התושבים לעשות מעשה ולהקים משמר אזרחי לשכונה, שמטרתו לסכל מקרי גניבה שונים. "ביחד ננצח אותם בעזרת השם. כשהם יזהו פעילות הם ייעלמו מכאן. ויתכן וזה כבר קורה", מסכם קדושים.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "במשטרה מבצעים פעילות מבצעית מגוונת, מפעילים מודיעין, מבצעים מעצרים, עושים שימוש באמצעים טכנולוגיים, ומנסים כל מיני שיטות חדשות. מדובר במאבק מתמשך ורציף, לצד הצלחות משמעותיות בביצוע מעצרים של חוליות גנבי רכבים, ישנה עדיין עבודה לעשות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר