נפילה מסולם במהלך בניית סוכה, צילום איחוד הצלה

אדם נפל מסולם במהלך הכנות לבניית סוכה ופונה במצב קשה

הנפילה אירעה בחצר בית ברחוב פרנקפורטר בעיר, הפצוע פונה לבית החולים בילינסון עם פגיעות בראש ובגב

פורסם בתאריך: 17.9.21 10:49

תושב העיר כבן 45, נפצע באורח בינוני – קשה במהלך הכנות לבניית סוכה בחצר ביתו ברחוב פרנקפורטר, לאחר שנפל מסולם בגובה של כשלושה מטרים. הוא קיבל טיפול ראשוני בזירה על ידי חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקווה', פארמדיקים של מד"א וצוות של איחוד הצלה. לאחר הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון במצב קשה עם חבלת ראש ופגיעה בגב.

חובש במד"א – הצלה פתח תקוה, ישראל קדוש סיפר: "כשהגענו למקום מצאנו את הפצוע שוכב בחצר בסמוך לסולם ממנו נפל כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול ראשוני שכלל קיבועים וחבישות, והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך טיפול בבית החולים".

פראמדיק מד"א, עמית ברפמן, סיפר: "הפצוע שכב בחצר הבניין כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בפלג גופו העליון. סיפרו לנו שהוא נפל מסולם במהלך ההכנות של בניית הסוכה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבוע לציוד רפואי מיוחד על מנת לשמור על עמוד השדרה והגב ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו יציב".

דוד הרפז, חובש איחוד הצלה, מסר: "מדובר בפצוע שנחבל בראשו ובפלג גופו העליון כתוצאה מנפילה מסולם בחצר ביתו במהלך ההכנות לבניית הסוכה. הענקתי לו סיוע ראשוני והוא פונה לבית החולים בילינסון כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר