טיב טעם פתח תקוה, מרכז העיר, צילום אסף לב

סניף טיב טעם בפתח תקוה נפתח, אבל יהיה סגור בשבת

בצל הסערה הגדולה שעוררה פתיחתו הצפויה במרכז העיר, נחשף היום כי בסופו של דבר הסניף יהיה סגור בשבת, בניגוד לשאר סניפי הרשת. בחמישי תתקיים ההשקה הרשמית

פורסם בתאריך: 11.10.21 15:27

נפתח, אבל לא בשבת: מסתמן כי בניגוד ליתר סניפי רשת "טיב טעם", סניף פתח תקוה, שנפתח היום, שני, בפינת הרחובות רוטשילד ומונטיפיורי במרכז העיר, יהיה סגור בשבתות. ביום חמישי הקרוב תתקיים פתיחתו הרשמית של הסניף החדש, אשר משתרע על שטח של כ-250 מ"ר, והוקם בהשקעה הנאמדת בכ- 2.9 מיליון שקלים.

עד היום שמרו ברשת על עמימות, בכל הקשור בשעות וימי הפתיחה של הסניף, אך הבוקר פרסמו באתר הרשת כי הסניף יפעל בימים א'-ה' בין השעות 07:00-23:00 וביום שישי מ-7 בבוקר ועד כניסת שבת, כאשר ביום שבת, כאמור, הסניף יישאר סגור.

כזכור, פתיחת הסניף החדש של הרשת בעיר, עוררה סערה בקרב תושבים רבים בעיר ובעיקרם תושבים מהמגזר הדתי, שכן מדובר ברשת מזון שאינו כשר וכן בשל פעילות סניפיה בשבת. בחודש יולי האחרון דיווחנו על הפגנת מחאה של הציבור הדתי שהתקיימה מחוץ לכותלי הסניף החדש. כאמור, לאור פרסום שעות פעילות הסניף, מסתמן כי המחאה הצליחה.

הרב דוד בן פזי, מארגון "מזהירי השבת" שנמנה על מארגני ההפגנה, ציין אז: "עד היום עסקים שפתחו בשבת היו מחוץ לעיר וידעו שתהיה להם פחות התנגדות, אבל כעת מדובר על מספר עסקים גדולים שנפתחו ממש במרכז העיר צמוד לבית כנסת, כולל ובתי חרדים. הם חושבים שזה יעבור בשתיקה, אבל הם שברו את הכלים וזה לא יעבור בשתיקה". עוד אמר כי מי שרוצה לקנות אוכל לא כשר בשבת יכול לנסוע מחוץ לעיר: "פה מדובר בחנויות עם שלטים בעברית, שפת הקודש, כדי למכור טריפות. זה לא מקובל זו לא דרכם של יהודים".

 

 

חגי שלום מנכ"ל ובעלי טיב טעם: "מדובר בסניף אסטרטגי, הממוקם על ציר תנועה מרכזי בעיר בסמוך לשוק העירוני, עם דרכי גישה נוחות. השקענו משאבים רבים בפתיחת סניף זה במטרה להציע לתושבי העיר פתח תקוה והסביבה חווית קניה קולינרית המשלבת מגוון רחב של מוצרים טריים ומוצרים מיובאים מכל העולם במחירים אטרקטיביים".

חגי שלום, מנכל ובעלי טיב טעם

הסניף החדש יצטרף ל- 7 סניפים הפועלים בקונספט של Deli Market, המשלב בין סניף דגל לסניף מקומי, ויכלול את כל הקטגוריות ומגוון המוצרים של טיב טעם ומחלקות הליבה, ביניהן מחלקות טריות – קצביה, מעדניית גבינות ונקניקים, דגים טריים ארוזים, ירקות ופירות, מוצרי מאפה, מכולת, מקרר מצוננים, מוצרים קפואים, מחלקת יין ואלכוהול ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. רם

    אוכל כשר. לא שומר שבת אבל לא קונה בשבת. דברים מבית וזה. וואלה לא מבין את הבעיה שעסק יהיה פתוח בשבת אם הבעלים רוצה שיהיה פתוח בשבת. זכותו. זה שלו ולא שלי. אם מפריע לי אני לא אקנה שם אבל אני בהחלט לא אפגין על ההחלטה שלו להשאיר עסק פתוח שלווווו.

  2. קובי

    אם הסניף לא פתוח בשבת. זה לא מעניין. אני עובד בימי חול וצריך לבצע קניות השבת.מזל שיש את קשת טעמים שפותחת בשבת ונותנת שירות טוב לתושבי פתח תקווה.

  3. דויד

    שיהיה בהצלחה לסניף החדש!!
    סוף סוף אפשר לקנות מוצרים ייחודיים ליד הבית.
    הלוואי שיפתחו בהמשך גם בשבת.
    כפייה דתית היא בניגוד ליהדות. מי שמנסה לכפות עלי את הדת שלו הוא לא יהודי אמיתי! ולא מאמין באלוהים!!!

  4. חילונית מודאגת

    למה להכנע ללחץ מצד גורמים דתיים? כל עוד חילול השבת לא מתרחש בין כתלי בתיהם אין סיבה ממשית שהסניף יפריע להם. קיוויתי שאוכל לקנות מוצרי מזון בשבת בלי להרחיק. והנה התבדיתי. חבל.

  5. נתליה רודין

    מה אנחנו האזרחים שלא כופים על הדתיים כלום אמורים לעשות נגד זה?
    למה לקול שלנו ולצרכים שלנו לא מקשיבים ורק קוברים אותנו עמוק עמוק באדמה

    גועל נפש של מדינה!

    כפייה דתית – לא רחוק היום מהטאליבן היהודי

  6. נתליה רודין

    חתיכת שקרן הרב שלכם פאזי יש מלא עסקים פתוחים בשבת בעיר!!!
    ופתח תקווה זה לא מאה שערים ולא בני ברק!!!
    ןבחיים לא תהיההההה

    תעזבו אותנו בשקטטטטטטט

  7. ישעיהו

    לידעתכם פתח תקווה הוקמה על ידי חכמי ירושלים(חרדים) שרצו לבנות מושבה דתית אז נהיה פה שילוב אבל המסורת והאמונה תמיד נשארות פה והחילונים לא יצליחו להשתלט על פתח תקווה.

  8. דניאלה העצבנית ביותר

    לא מובן למה חוסר האחידות הזאת. זה נוגד לכל העיקרון שטיב טעם אי פעם פרסמו!
    לא מאמינה שטיב טעם נכנעים לכפייה הדתית!
    לא קונה בסניף הזה גם אם ישלמו לי!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר