איש באזיקים, עצור, אילוסטרציה alexraths / depositphotos.com
איש באזיקים, עצור, אילוסטרציה alexraths / depositphotos.com

חברה בפתח תקוה עומדת במוקד הונאה של אזרחים גרמניים במיליוני אירו

גורמים ישראליים חשודים שהקימו מוקדי call center ושכנעו אזרחים בגרמניה להשקיע כספים, השקעות שלא בוצעו. היום פשטה המשטרה על משרדי החברה

פורסם בתאריך: 20.10.21 13:47

חברה בפתח תקוה עומדת על פי החשד במרכז פרשת הונאה גדולה של אזרחים גרמניים במיליוני אירו. היום, עם המעבר מחקירה סמויה לגלויה, פשטו חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז על משרדי החברה.

תחילת הסיפור כאשר ביחידת ההונאה במחוז מרכז התקבלה בקשה לסיוע מטעם משטרת גרמניה בחקירת פרשייה העוסקת בהונאה במיליוני אירו על ידי גורמים ישראלים. על פי החשד, אותם גורמים הקימו בישראל ובמדינות נוספות בעולם מוקדי call center באמצעותם שכנעו אזרחים בגרמניה להשקיע כספים רבים במניות, מטבעות זרים וסחורות וכד'. כעבור זמן מה גילו המשקיעים כי לא בוצעו עסקאות בכלל וכל כספם נעלם.

הבוקר עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עיכבו חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז, 15 חשודים לחקירה, 11 מהם שוחררו בסיום חקירתם ו-4 נעצרו ויובאו בהמשך היום לבית משפט השלום בירושלים לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

בחיפוש במשרדי חברה בפתח תקוה, אשר מהווה את המוקד לביצוע ההונאות בארץ, נתפסו מחשבים, טלפונים ניידים, מסמכים שונים וכסף מזומן. כמו כן, בוצעה הקפאת כספים מחשבונות שונים בסך כ-4 מיליון שקלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר