פרויקט התחדשות עירונית בפתח תקוה, צילום מנהלת כרמים

התושבים שבעי רצון: ציונים גבוהים למנהלת כרמים בסקר ארצי

הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית בדקה את שביעות הרצון של התושבים מהמקצועיות והשרות שניתן להם על ידי מנהלות התחדשות עירונית בארץ, גיליון הציונים בפנים

פורסם בתאריך: 28.10.21 07:48

במלאת שנתיים לפעילותה, נבחרה מנהלת כרמים להתחדשות עירונית בפתח תקוה לאחת המנהלות העירוניות הטובות בארץ. בסקר ארצי, שערכה בקיץ האחרון הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית של משרד הבינוי והשיכון, קיבלה מנהלת "כרמים" להתחדשות עירונית בפתח תקווה ציון כולל גבוה מהממוצע הארצי ודורגה כאחת המנהלות הטובות בארץ, בכל הקשור לשירות לתושב ולגורמי המקצוע השונים.

בסקר שנערך בחודשים אוגוסט וספטמבר השתתפו מעל ל-3,000 משיבים, מתוכם כ-2,000 בעלי דירות. כאשר מפתח תקוה עצמה השתתפו קרוב ל-200 משיבים. כחלק מהסקר ביקשה הרשות הממשלתית לבדוק את איכות המנהלות ורמת השירות שהן נותנות לתושבי הערים בהן עובדות המנהלות, סך הכל פועלות היום 24 מנהלות להתחדשות עירונית ב-24 ערים שונות. בראש ובראשונה התמקד הסקר ביחסיהם של כל המשיבים כלפי המנהלות, שביעות הרצון, רמת האמון בגורמים השונים, התמיכה שקיבלו וכדומה.

נעם סלע, מנהל מנהלת כרמים פתח תקוה

הציון הכולל של מנהלת "כרמים" עלה על הממוצע הארצי כמעט בכל הפרמטרים. כך למשל, בתחום גורמי המקצוע – אדריכלים, יועצים ובעלי עניין הממוצע הארצי הכולל (מתוך 5) היה 4.4 והציון של מנהלת "כרמים" עמד על  4.65. בשאלה בה נשאלו התושבים: "האם המנהלת סייעה לי להבין את הזכויות שלי בתהליך ולשמור עליהן?", הציון של מנהלת "כרמים" עמד על 4.2 בעוד הממוצע הארצי עומד על 3.9. גם בשאלה – "האם המנהלת סייעה בשחרור חסם לקידום הפרויקט?", קיבלה מנהלת "כרמים" ציון 3.95 בעוד הממוצע הארצי עומד על 3.4.

ראש העירייה, רמי גרינברג, ציין: "בפתח תקוה יש הרבה עוצמות והרבה אתגרים, במיוחד בתחום ההתחדשות ועל כן, עם כניסתי לתפקיד הקמתי את המנהלת להתחדשות עירונית 'כרמים', כדי שתקדם נושא חשוב זה יחד עם כלל גורמי ההנדסה בעירייה והתושבים. אני מודה לתושבים על האמון המוכיח כי הקמת 'כרמים' מגשימה את חזון ההתחדשות בשכונות הוותיקות. התחדשות עירונית היא כורח המציאות והיא זו שתאפשר איכות חיים ובטיחות עבור תושבי השכונות הוותיקות כאשר במקביל, אנחנו דואגים לצרכי הציבור בכל פרמטר ומקדמים מבני ציבור, תשתיות, מוסדות חינוך, גינות ציבוריות ועוד. אני מברך את מנהל המנהלת נעם סלע וכל העובדים המסורים אשר פועלים סביב השעון לחדש את פתח תקווה".

נעם סלע, מנהל מנהלת "כרמים", אמר: "המטרה הראשונית בשמה הקים ראש העירייה רמי גרינברג את מנהלת 'כרמים' היא לתת שירות מיטבי לתושב, שמחתי לקבל את תוצאות הסקר שמעידות יותר מהכל ש'כרמים' שמה את תושבי פתח תקוה לפני הכל. נמשיך לפעול למען קידום ההתחדשות העירונית בעיר יד ביד עם התושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר