השריפה ברחוב רבי נחמן מברסלב צילום עומר שפירא כבאות והצלה

צוות של השיטור העירוני חילץ נער משריפה בבניין בעיר

הצוות שהיה בסמוך הגיע במהירות לשריפה ביחידת דיור על גג בניין בעיר, הפקח אלירן מזרחי גילה אומץ ותושייה וסייע לנער שהיה בדירה להיחלץ

פורסם בתאריך: 6.11.21 09:06

שריפה פרצה אתמול בבניין מגורים ברחוב רבי נחמן מברסלב. עתה מתברר כי נער חולץ בדקות הראשונות הודות להגעת צוות שיטור עירוני למקום. בעירייה מציינים כי צוות של השיטור העירוני אשר מורכב משוטרת ופקח והיו בסמוך למקום, הגיעו ראשונים לזירה והחלו במלאכת פינוי הדיירים. במהלך הסריקות שמע הפקח אלירן מזרחי צעקות עזרה מנער שנלכד בקומה העליונה והחל במאמצי החילוץ. במקביל, השוטרת החלה בפינוי הדיירים מהקומות התחתונות. בפעולה הירואית רץ אלירן אל הדירה הסמוכה לזירת האש, הושיט את ידיו לכיוון הנער ומשך אותו למקום מבטחים. בכך יצא הנער מסכנת חיים וניצל. ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "אני מברך את צוות השיטור העירוני אשר גילו תושייה רבה ופעלו להצלת חיים. ייתכן כי אלמלא התעוזה שהפגין הצוות, הזירה הייתה משתנה לחלוטין. יישר כוח גדול, אתם מהווים גאווה גדולה לכל מערך השיטור בעירייה ובמשטרת פתח תקוה".

מכבאות והצלה פתח תקוה נמסר כי מדובר ביחידת דיור על גג הבניין שבערה, וכי הכוחות השתלטו במהרה על האש בסיוע מנוף גבהים. לא היו נפגעים באירוע, אליו הגיע גם מפקד התחנה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר