פיצוח רשת סמים, צילום דוברות המשטרה

בטלקוק ובקיוסק בעיר: כתבי אישום חמורים נגד שני תושבים על סחר בסמים

השניים ונאשמים נוספים נחשפו באמצעות סוכן סמוי של המשטרה שהתחזה בין היתר לשליח של תן ביס ושליח של משקאות אלכוהוליים

פורסם בתאריך: 7.11.21 14:03

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום בכפר סבא כתב אישום כנגד שני תושבי פתח תקוה ותושב ג'לג'וליה בגין סחר בסם מסוכן, זאת לאחר שנתפסו במסגרת פעילות משטרתית חשאית ורחבה, כשהם סוחרים ומוכרים לסוכן משטרתי סמים מסוג קוקאין, מתאמפטמין, ו- MDMA בסכומים משתנים. על פי כתב האישום בין הסוכן לנאשמים החל דרך קבוצת "טלקוק" שבאפליקציית "טלגרם" וכן במסגרת היכרות אישית עמו בעת עבודתו הבדויה כשליח של חברת "תן ביס".

מכתב האישום עולה כי בחודש פברואר 2021, נערכה פגישתו הראשונה של הסוכן עם תושב ג'לג'וליה, בקיוסק בפתח תקוה, כאשר הסוכן ציין בפני הנאשם שהוא פותח קו של מכירת אלכוהול, והשניים החליפו מספרי טלפון ביניהם. במהלך השיחה ביניהם הציע הנאשם לסוכן שאם יש לו לקוחות שרוצים קוקאין יחד עם האלכוהול אז שידבר איתו, וציין שהוא יוכל להציע מחירים זולים ויקרים תלוי בטיב הסם.

בהמשך כתב האישום נטען כי מחודש מרץ נהגו השלושה להיפגש עם הסוכן בין היתר בסמוך לקיוסק בעיר ושם לבצע את עסקאות הסמים, כאשר בכל מפגש, היה הסוכן מבקש את אחד הסמים ומשלם תמורתו סכומים של מאות ואלפי שקלים.

כאמור, כתב האישום נגד השלושה הינו חלק מפרשייה רחבה במסגרתה הופעל סוכן משטרתי למיגור הפשיעה בתחום הסחר סמים. במסגרת הפרשייה הוגשו כתבי אישום כנגד עשרות נאשמים, וביניהם הנאשמים לעיל. סה"כ הוגשו 9 כתבי אישום כנגד 34 נאשמים אשר סחרו ומכרו סמים לסוכן בהזדמנויות שונות בכמות המסתכמת לכדי קילו קוקאין, ו- 180 גרם MDMA ובשווי מוערך של כחצי מיליון שקלים.

 

כתבי האישום, כאמור, הוגשו לאחר פעילות חשאית באזור המרכז שבמסגרתה הופעל סוכן משטרתי, אשר יצר קשר עם משתמשים שונים בקבוצת "טלקוק" הפועלת במסגרת אפליקציית "טלגרם" ואשר במסגרתה מוצעים למכירה סמים מסוגים שונים. על פי כתבי האישום, שהוגשו על ידי עו"ד שחר לדובסקי, הסוכן המשטרתי יצר קשר עם משתמשים ברשת טלגרם וביקש לרכוש מהם סמים מסוגים שונים. המשתמשים או מי מטעמם נפגשו עמו במספר מועדים ומכרו לו את הסמים תמורת סכומי כסף שסוכמו בין הצדדים. כחלק מסיפור הכיסוי שלו עבד כשליח של חברת "תן –ביס" ושליח של משקאות אלכוהוליים, ובחלק מן המקרים יצר קשר עם הנאשמים דרך עבודתו זו, כאשר חלק מן הנאשמים מוכרים לו את הסם באופן ישיר ואחרים שולחים אחרים מטעמם על מנת לבצע את העסקה.

במקביל לכתבי האישום, אשר הוגשו למספר בתי משפט שלום באזור המרכז, הוגשו כנגד הנאשמים בקשות מעצר עד תום ההליכים וכן, במקביל לבקשות המעצר הוגשו גם בקשות לחילוט סכומי כסף שונים המצויים ברשות חלק מן הנאשמים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר