גן ילדים צילום אילוסטרציה pixabay

מפחיד: הגננת התרשלה וילד כרך והידק אזיקון סביב צווארו

פרקליטות מחוז מרכז הגישה נגד הגננת שעבדה בגן באזור כתב אישום על חבלה ברשלנות. לילד נגרמו שטפי דם סביב עיניו ובצווארו, והוא טופל לאחר שילד אחר הבחין בכך

פורסם בתאריך: 14.11.21 11:14

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקוה, נגד תושבת כפר מעש מעש בשנות השלושים לחייה, בגין חבלה ברשלנות, לאחר שבעקבות רשלנותה גרמה לחבלה לקטין בגן באזור בו עבדה כגננת.

על פי כתב האישום, בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, עבדה האישה כגננת בגן ציבורי באזור ובו 35 פעוטות. ביום 12.6.19, התקיימה פעילות בגן במסגרתה עשתה הגננת שימוש באזיקונים, אותם השאירה בשקית על שולחן נמוך בגן. בהמשך כתב האישום נטען כי באותו היום, בשעה 10:00 או בסמוך לכך, נטל אחד הפעוטות בגן, שהיה אז כבן 4, אזיקון משקית האזיקונים והידק אותו "בעצמו או בעזרת מי מהילדים בגן סביב צווארו". לאחר מכן, אחת הפעוטות בגן דיווחה לגננת על האזיקון המהודק סביב צווארו של הקטין, והגננת בסיוע צוות הגן, גזרו את האזיקון מצווארו של הפעוט.

בסיכום כתב האישום נטען בנוסף כי כתוצאה מהאזיקון שהודק לצווארו, נגרמו לקטין פטכיות (שטפי דם) סביב עיניו ובצווארו וכן סימני אזיקון סביב צווארו. במעשיה המתוארים, נמנעה הגננת מלעשות מעשה שחובתה לעשותו ובעקבות כך נגרמה לקטין חבלה. ועל כן היא מואשמת בחבלה ברשלנות.

באם תורשע, הודיעה הפרקליטות כי קיימת אפשרות לפיה יתבקש בית המשפט להטיל על הנאשמת עונש מאסר בפועל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר