רמי גרינברג, צילום דוברות העירייה
רמי גרינברג, צילום דוברות העירייה

ביצים ויריקות: תושב העיר נאשם בניסיון לתקוף את רמי גרינברג

התושב בן ה-32 נאשם גם באיומים על ראש העירייה, לאחר שגרינברג העיר לו על כך שהסתובב ללא מסיכה וכלביו עלו על ערוגת פרחים

פורסם בתאריך: 16.11.21 17:01

תושב פתח תקוה בשנות השלושים לחייו מואשם בניסיון תקיפה ואיומים על ראש העירייה, רמי גרינברג. השבוע הגישה משטרת ישראל כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקוה נגד ג"ל, תושב העיר, בן 32, בעקבות ניסיון תקיפת עובד ציבור ואיומים. זאת לאחר שאיים על ראש העירייה גרינברג, ירק לעברו והשליך ביצים על מכוניתו.

מכתב האישום עולה כי בחודש יולי 2020, בשעה 11:01 או בסמוך לכך, נהג גרינברג ברכבו, יחד עם עוזרו דוד חרלפ, ברחוב עין גנים בעיר. בשלב מסויים הבחין בתושב עומד על אי תנועה, כשהוא מטייל עם כלביו, ללא מסיכה על פניו ותוך שהכלבים עולים על ערוגת הפרחים הסמוכה לכביש.

בכתב האישום נטען כי באותן הנסיבות, עצר ראש העירייה את רכבו והעיר לנאשם על כך. בתגובה, התקרב הנאשם אל רכבו של ראש העירייה ואמר לו: "מי אתה? אני אהרוס מה שאני רוצה". מיד ובסמוך, יצא גרינברג מרכבו וביקש מהנאשם שימתין, וזה תקף אותו בכך שירק לכיוונו מספר פעמים.

בהמשך כתב האישום נכתב עוד, כי הנאשם ברח אל דירתו הנמצאת בסמוך למקום והשליך מחלון ביתו, אשר בקומה השלישית בבניין, ביצים על רכבו של ראש העירייה ואלו התנפצו על הרכב. בהמשך הגיעו למקום שוטרים, אשר עלו לדירת התושב ודפקו בדלת הדירה פעמים רבות, אך התושב לא פתח את הדלת.

 

 

בסיכום כתב האישום נטען כי כאשר נחקר התושב בתחנת משטרת פתח תקוה על המקרה, אמר לחוקר: "אבל אם אני יודע שזה ראש העיר, אני יורק לו בפנים, אני יורק לו, מגיע לו שאני אירק לו בפנים… אורגינל יורק עליו, אומר לך אורגינל הייתי יושב חודש במעצר". בכתב האישום נכתב כי במעשיו המתוארים, ניסה התושב לתקוף את ראש העירייה שהוא עובד ציבור הממלא תפקידו כדין, וכן איים בפני החוקר בפגיעה שלא כדין בראש העיר בכוונה להפחידו או להקניטו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר