אוהדי הפועל השנה (2021) בלויטה, לאוהדים בתמונה אין קשר לכתבה צילום סער כרמלי

אוהד הפועל מואשם בתקיפת אוהד אחר במהלך משחק

זה התחיל כעימות על נפנוף בדגל ביציע: אוהד הפועל מואשם שתקף אוהד אחר במהלך משחק של הפועל פתח תקוה באצטדיון רמת גן. למותקף נגרמו קריש דם בעין ימין וחתך מדמם בגשר האף

פורסם בתאריך: 24.11.21 14:36

את האירוע החמור הזה אוהדי הפועל לא יכולים לשכוח: אוהד הקבוצה, תושב פתח תקוה בשנות השלושים לחייו, מואשם שתקף אוהד אחר במהלך משחק כדורגל לפני כשנתיים. בשבוע שעבר הגישה משטרת ישראל לבית משפט השלום בפתח תקווה כתב אישום נגד התושב, בגין תקיפה הגורמת חבלה במקום בו מתקיים אירוע ספורט, זאת לאחר שבמהלך משחק בין הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה, באצטדיון רמת גן, תקף אוהד אחר ביציע במכת אגרוף. מדובר באוהד של הפועל פתח תקוה, שתקף אוהד אחר של הקבוצה.

על פי כתב האישום, במשחק שהתקיים ב-28 בפברואר 2020, באצטדיון הכדורגל ברמת גן, שהו האוהדים באחד מיציעי האצטדיון, כאשר המתלונן שהה בשור מסוימת והנאשם מספר שורות מתחתיו, יחד עם אוהדים נוספים.

בהמשך כתב האישום נטען,  כי בנסיבות אלה, הניף אחד האוהדים שזהותו אינה ידועה את דגל הקבוצה והחל לנופף בו. דבר שהפריע למתלונן, שירד לעברו וביקש ממנו לחדול מהנפת הדגל שכן הדבר מסתיר לו את משחק הכדורגל, ולאחר מכן חזר למקומו. מיד ובסמוך, עת התיישב חזרה במקומו, נטל הנאשם את הדגל מהאוהד האחר והחל להניפו מעלה ולצדדים, חרף בקשתו של המתלונן.

בכתב האישום נטען בנוסף כי אז ירד המתלונן בשנית, ניגש לנאשם וניסה לחטוף מידיו את הדגל בפראות. בתגובה לכך, כאמור, הכה הנאשם את המתלונן במכת אגרוף לפניו, תקף אותו שלא כדין וגרם לו לחבלה של ממש בדמות קריש דם בעין ימין וחתך מדמם בגשר האף.

כאמור התוקף מואשם תקיפה הגורמת חבלה במקום בו מתקיים אירוע ספורט.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר