בית משפט צילום pixabay.com

כתב אישום: צעיר איים על אביו ואימו ופרץ בכוח לבתיהם

הצעיר, בשנות השלושים לחייו, כתב בהודעות וואטסאפ: "אין לי בעיה לשבת בית סוהר בגלל ההורים שלי", ו-"בסוף יש חשבון שצריך לשלם". הוא איים בזריקת רימון וברצח

פורסם בתאריך: 13.12.21 08:13

משטרת ישראל הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקווה, נגד צעיר תושב העיר בשנות השלושים לחייו, בגין מספר אישומי איומים, היזק לרכוש במזיד, חבלה במזיד ברכב וכניסה למגורים לבצע עבירה, זאת לאחר שאיים על חיי הוריו ובני זוגם וכן התפרץ לבתיהם בפתח תקוה ובאורנית.

על פי כתב האישום, במועדים הרלוונטיים לכתב האישום התגוררו אימו של הצעיר ובן זוגה בפתח תקוה ואביו באורנית. ב-22.9 בשעה 19:00 לערך, שהה הצעיר בבית האם, אלא שאז התגלע ויכוח בין השניים במהלכו צעק עליה הבן ונעל אותה ואת בן זוגה בחדרם. בהמשך, לאחר שפתחו את הדלת, איים הצעיר על בן זוגה של אימו בכך שהתקרב אליו כשמניף ידיו למעלה באופן הנחזה כמנסה לתקוף, בעוד האם, חצצה בין השניים על מנת למנוע ממנו לעשות כן. לאחר מכן עזב הצעיר את הבית.

בהמשך אותו הלילה, בשעה שאינה ידועה במדויק, ביקש הצעיר להיכנס שוב לבית, אך בני הזוג סרבו לפתוח את הדלת. באותן הנסיבות, בשעה 21:45 לערך, התפרץ הצעיר לבית, על ידי טיפוס על צינור כיבוי חיצוני ונכנס דרך המרפסת, בעודו שובר את התריס החשמלי. כתוצאה ממעשיו, נגרם נזק לתריס הגלילה, למנעול דלת הכניסה, לדלת חדר השינה ולפרקט בבית. לאחר מכן איים הצעיר על בן זוגה של אימו ואמר שירצח אותו ובהמשך ניגש לחניון הבניין ופגע ברכבו וגרם לנזק בשווי כולל של למעלה מ-30 אלף שקלים.

 

בהמשך כתב האישום מתואר מקרה נוסף מחודש נובמבר האחרון, אז התקשר הצעיר לאביו ואיים עליו. בין היתר טען שיזרוק רימון לביתו, יעשה לו את האוטו אבק, ישבור את קבר אימו, ירה בו כשיהיה זקן, ירביץ לו כשיתבגר ויז..ן אותו. באותה שיחת הטלפון הודיע הצעיר על כוונתו להגיע לבית אביו ואכן לפנות בוקר שלמחרת, התפרץ הצעיר לבית אביו דרך חלון יחידת הדיור, זרע הרס בבית לרבות שבירת זכוכית דלת תנור האפייה ונעיצת גרזן, שמצא בבית האב, בדלת המקרר. על מעשיו בבית האב נעצר הצעיר ושוחרר תוך שנאסר עליו בין היתר ליצור קשר עם הוריו למשך כשבועיים וכן הורחק מבית הוריו.

כעבור מספר ימים, איים הצעיר באוזניו של בן זוגה של האם, כי בכוונתו להגיע לביתה ולרצוח אותה, לאחר שסירבה לקנות לו רכב חדש ובית מפואר. בהמשך לכך שלח הצעיר מסרוני נאצה לאימו בהם קילל אותה ואיים עלייה. "את עושה טעות אחרי טעות ובסוף את תשלמי על הכל, זה לא איום זו המציאות. בסוף יש חשבון שצריך לשלם", כתב באחד ובאחר הוסיף, "את מאוימת, אני מאיים עליך. כל פעם שתגידי משטרה הכל יהיה סרט רע", וכן "את תראי מה זה טרור אמיתי".

עוד נטען בכתב האישום כי כעבור יומיים מהמסרונים ששלח לאם, התקשר הצעיר לאביו, בניגוד להוראה החוקית שחלה עליו, ואיים עליו ובנוסף שלח לו מסרונים מאיימים בוואטסאפ, בהם כתב בין היתר: "אין לי בעיה לשבת בית סוהר בגלל ההורים שלי", וכן – "שאני ישתחרר כולכם פה תהיו מאוימים" (השגיאות במקור).


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר