זירת התאונה בכביש 40, צילום תיעוד מבצעי מד"א

בן 20 שרכב על אופניים חשמליים נהרג מפגיעת משאית בכביש 40

התאונה הקטלנית אירעה דרומית לבארות יצחק, בוחני משטרה בודקים במקום את נסיבות התאונה

פורסם בתאריך: 7.12.21 13:43

צעיר בן 20, שרכב על אופניים חשמליים, נהרג היום מפגיעת משאית בכביש 40 דרומית לבארות יצחק, סמוך לצומת הטייסים. מהמשטרה נמסר נחקרות נסיבות התאונה הקטלנית וכי בוחני התנועה של משטרת ישראל במחוז המרכז נמצאים בזירה.

ממד"א נמסר כי בשעה 12:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונה בין רוכב אופניים חשמליים, וכי החובשים והפראמדיקים דיווחו על גבר בשנות ה-20 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

חובש רפואת חירום במד"א, מתן גידה, סיפר: "הגענו במהירות למקום התאונה וראינו את רוכב האופניים שוכב בשול הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א – הצלה פתח תקוה, יאיר הירש, סיפר: "רוכב האופניים נמצא בשול הדרך כשהוא עם חבלה רב מערכתית לאחר שנפגע מהמשאית, למרבה הצער לא נותר לצוותים אלא לקבוע את מותו במקום".

ישראל גודלבסקי, מפקד זק״א מרחב שרון, שטיפל בזירה: ״מדובר בתאונה עם מעורבות רוכב אופניים חשמליים ומשאית, כשהגענו למקום רוכב האופניים שכב בשול הכביש סמוך למעקה הבטיחות מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, לצערי עוצמת הפגיעה היתה קשה וקטלנית, צוותי מד״א אישרו את מותו במקום. מתנדבי זק״א מרחב שרון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר