איש באזיקים, עצור, אילוסטרציה alexraths / depositphotos.com
איש באזיקים, עצור, אילוסטרציה alexraths / depositphotos.com

אירוע חמור במרכז העיר: צעיר אמר שהוא מתפלל אך לפתע תקף אישה

האישה המותקפת נזקקה להדבקה של חתך בקרקפת באורך של כ-2 ס"מ. נגד התוקף הוגש כתב אישום

פורסם בתאריך: 23.12.21 15:40

צעיר מואשם בתקיפה אלימה של תושבת העיר. השבוע, הגישה המשטרה כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקווה בגין תקיפה והיזק לרכוש, לאחר שהצעיר, בשנות השלושים לחייו תקף את האישה באמצע הרחוב, במרכז העיר.

על פי כתב האישום ביום חמישי שעבר, ה-16.12 בשעה 7:50 או בסמוך לכך, המתינו התושבת ובתה בתחנת הסעה ברחוב הראשונים, במרכז העיר. באותן הנסיבות הגיע הצעיר, תושב רמלה, והתיישב בסמוך לשתיים תוך שהוא מציין בפניהן כי הוא מתפלל. השתיים קמו והחלו לחצות את מעבר החצייה.

אלא שאז, דחף האיש את התושבת בגבה בחוזקה לכיוון הכביש, סובב אותה לכיוונו והכה אותה במכת אגרוף בפנייה, תוך שהוא צועק עליה – "אם אני אומר משהו את תקשיבי לי". בהמשך כתב האישום מתואר כי הצעיר אחז בגרונה של האישה וחבט את ראשה בעמוד תמרור שנמצא בסמוך.

 

 

בהמשך כתב האישום נטען עוד כי באותן הנסיבות לקח הנאשם בכוח את מכשיר הטלפון הסלולארי של האישה והטיח אותו במדרכה, לא לפני שהיכה אותה באמצעותו בראשה מספר פעמים. בהמשך חטף ממנה שקית שהחזיקה בידה.

כתוצאה ממעשיו, נגרמו לאישה חבלות בפנייה ובראשה, חתכים, דימומים, נפיחות בפנייה וכאבי ראש חזקים. בעקבות פציעותיה היא נזקקה לטיפול רפואי וטופלה בקופת חולים. בין היתר נזקקה להדבקה של חתך בקרקפת באורך של כ-2 ס"מ. כעת כאמור, מואשם הצעיר בתקיפה הגורמת חבלה ממש והיזק לרכוש במזיד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר