סגן ע', מסיימת קורס טיס מפתח תקוה

גאווה פתח תקוואית: סגן ע' סיימה בהצלחה קורס טיס

היא בת 21, יש לה אח צעיר ואח תאום, בתיכון הרחיבה פיזיקה וטכנולוגיה, והתנדבה בצופי האש. סגן ע' אומרת: "עם תחילת השלב הראשוני בקורס הבנתי שאני נמצאת במקום הנכון עבורי"

פורסם בתאריך: 23.12.21 07:46

כבוד: סגן ע' מפתח תקוה סיימה השבוע בהצלחה קורס טיס ותשרת כנווטת קרב. היום (רביעי) מתקיים טקס הסיום של קורס טיס מחזור 183 בבסיס חיל האוויר בחצרים, בו יוענקו כנפי טיסה לבוגרים. הטקס מתקיים במעמד נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ראש הממשלה, נפתלי בנט, שר הביטחון, בני גנץ, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, מפקדים נוספים ומשפחות הבוגרים.

את קורס הטיס יסיימו 39 חניכים, מתוכם 35 גברים וארבע נשים, אשר יעמדו על רחבת המסדרים במעמד קבלת כנפי הטיסה. הבוגרים והבוגרות יסיימו את קורס הטיס בתום הכשרה מקצועית בת שלוש שנים בבית הספר לטיסה, בסיומה יצטרפו לחוד החנית של צה"ל ויובילו את הפעילות המבצעית של חיל האוויר בשנים הבאות. המסדר הנוכחי נערך בסימן הוקרת מערך התובלה, בדגש על מערך מטוסי הקרנף – מערך בעל מורשת עשירה ומפוארת, המוביל משימות מבצעיות, לאומיות והומניטריות, שלקח חלק במבצעים מיוחדים כמו "מבצע שלמה" ו"מבצע יונתן". מסדר זה הינו המסדר האחרון בראשות מפקד חיל-האוויר הנוכחי, אלוף עמיקם נורקין, שסיים את קורס טיס 113 כחניך מצטיין וקיבל את כנפי הטיסה שלו מראש הממשלה דאז יצחק שמיר ז״ל.

בין מסיימי הקורס, סגן ע' בת ה-21, תושבת פתח תקוה. ל-ע' אח קטן ואח תאום. היא לא הטייסת הראשונה במשפחתה, שני בני דודה של אמה היו טייסים, אחד מהם נפל באחת ממלחמות ישראל האחרונות. סגן ע' למדה בבית ספר תיכון בפתח תקוה והרחיבה מגמות פיזיקה וביוטכנולוגיה. לפני גיוסה, רכבה על סוסים, התאמנה בכושר קרבי והתנדבה בתנועת הנוער "צופי האש" – התנדבות במכבי אש.

 

 

לרגל המעמד המרגש שוחחנו עם סגן ע' אשר סיפרה: ״לא תמיד רציתי להיות צוות אוויר. עם תחילת השלב הראשוני בקורס הבנתי שאני נמצאת במקום הנכון עבורי״. כאשר שאלנו את ע' אודות חוויה משמעותית שעברה בקורס ע' אמרה: "סדנת המילוט מהשלב הבסיסי".

למפגש עם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין בו מביאים הבוגרים דמות שהשפיעה עליהם בחייהם, החליטה בגן ע' להביא את מורתה מהתיכון ממגמת ביוטכנולוגיה אשר היוותה עבורה דמות מעוררת השראה. סגן ע' סיימה בהצלחה את הקורס 183 כנווטת קרב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר