התאונה הקטלנית ברחוב וולפסון בפתח תקוה, צילום איחוד הצלה

לילה קשה: גבר כבן 30 נהרג בתאונה בפתח תקוה

התאונה הייתה בין רכב פרטי לאוטובוס קצת לאחר חצות. מותו של הגבר נקבע למרבה הצער במקום. שלושה פצועים פונו לבית החולים

פורסם בתאריך: 9.1.22 07:55

נהג רכב כבן 30 נהרג הלילה כתוצאה מתאונה עם אוטובוס ברחוב דוד וולפסון בפתח תקוה, קצת לאחר חצות. אבי מרכוס פרמדיק וסגן מנהל אגף רפואה באיחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ואוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. אבי מיארה' ראש סניף איחוד הצלה בפתח תקוה' סיפר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו בזירה לגבר ואשה ששהו ברכב של ההרוג שנפצעו בינוני ולנהג האוטובוס שנפצע קל הם פונו לבית החולים בhלינסון. צוותי כיבוי פעלו בזירה לחילוץ לכודים מהרכב".

ממד"א נמסר: "בשעה 00:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונה בין אוטובוס לרכב פרטי, ברחוב דוד וולפסון בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של נהג הרכב, גבר בשנות השלושים. הצוותים העניקו טיפול רפואי נוסעת מהרכב, אשה בשנות השלושים במצב בינוני עם חבלה בחזה, ונוסע במצב קל, ואת נהג האוטובוס במצב קל. הפצועים פונו לבית החולים בילינסון".

 

 

פאראמדיק מד"א יצחק אלון סיפר: "ראינו אוטובוס ורכב מעוך בצידו, נהג הרכב היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם חבלות בפלג גופו העליון, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נוסעת ונוסע שהיו איתו ברכב נפצעו בינוני וקל לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים, נהג האוטובוס גבר כבן 50 שחש ברע, פונה לבדיקות בבית החולים כשמצבו קל".

פראמדיק מד"א – הצלה פתח תקוה, דור צברי, והחובשים מוטי פורייס ושמחה רוזנברג שטיפלו בפצועים, סיפרו: "מדובר בתאונה עם רכב פרטי ואוטובוס שעקב כך הרכב הפרטי נזרק לעבר שני כלי רכב חונים והנוסעים נלכדו, נהג הרכב חולץ ללא רוח חיים על לוחמי האש, ובנוסף נוסעת שישבה ליד הנהג חולצה אף היא ופונתה להמשך טיפול כשהיא בהכרה וסובלת מחבלות ראש ובטן. נהג האוטובוס נבדק על ידי החובשים במקום ומצבו היה קל".

מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה הקטלנית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר