סופר חינמי בפתח תקוה צילום פרטי

"קשה לדעת שילדים הולכים לישון רעבים". נפתח מחדש הסופר החינמי

אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות, נפתח מחדש בפתח תקוה הסופר החינמי שמחלק מוצרים לנזקקים בלי לשאול שאלות, וגם שמיכות לחורף

פורסם בתאריך: 12.1.22 08:21

בשורה משמחת: אחרי שבחודש יולי האחרון כמעט ונסגר, הסופר החינמי נפתח מחדש במיקום גדול וחדש ברחוב הסדנא 11 בפתח תקוה. בשיחה עם מלאבס מזמינה שני שרביט, הבעלים של הסופר החינמי, את כל מי שזקוק ליצור איתה קשר.

כזכור, בעבר סיפרנו על התלאות שעברו שני ובן זוגה אושר עד שמצאו מקום חדש ונוח לסופר החינמי אותו הקימו בשיא מגפת הקורונה ב-2020, כאשר בחודש יולי האחרון עמדה מעל ראשם סכנת הסגירה. בין היתר רצו השניים להרחיב את המקום ולאפשר לאנשים נוספים שנזקקים לכך להגיע. "במיקום הקודם, ברחוב המכבים, היה מאוד צפוף והיו לנו הרבה משפחות שהגיעו", היא מסבירה, "רצינו שיהיה נוח גם לנו וגם למשפחות שמגיעות לקחת מוצרים. זה לא היה פשוט למצוא מקום שיענה על כל הצרכים והמעבר עצמו לקח לנו חודשיים, במהלכם סידרנו הכל, שיפצנו והעברנו את כל המצרכים. אבל עכשיו סוף כל סוף אני יכולה להגיד שאין מסופקת ממני".

שני ואושר בסופר החברתי הקודם שלהם

לדבריה אין דבר שיותר קשה מלפתוח טלוויזיה ולשמוע שכל יום מוצר אחר עולה במחיר, בזמן שמשפחות שלמות הולכות לישון רעבות. "קשה לדעת שילדים קטנים הולכים לישון רעבים או מבקשים אוכל מההורים המתוסכלים, שכבר לא יודעים איך לתת להם ולאיזו שכנה ללכת כדי לאכול ולמלא את הבטן" היא אומרת.

 

כזכור, הסופר החינמי מחלק חינם מוצרי צריכה בסיסיים, שמגיעים כולם מתרומות. "הסופר הוא מפעל חיינו, אם יש מישהו שזקוק, שיפנה אליי בוואטסאפ ואתן שעה ויום להגיע לסופר החינמי, לקחת כל מה שצריך בלי שאלות, בלי מסמכים ובלי לבייש אף אדם", אומרת שני. "בואו נאכיל כמה שיותר משפחות רעבות, בסופר יש הכל מהכל ואפילו שמיכות להתחמם בלילה".

כאמור, ניתן לפנות אל שני בוואטסאפ בטלפון: 052-4219552.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר