ילדה, אילוסטרציה, למצולמת אין קשר לכתבה, צילום Kmiragaya depositphotos.com
ילדה, אילוסטרציה, למצולמת אין קשר לכתבה, צילום Kmiragaya depositphotos.com

נער בן 15 מפתח תקוה מואשם בשישה מעשים מגונים בקטינות

חקירת המשטרה נפתחה בעקבות תלונות שהוגשו על נער הנוהג לארוב לקטינות בגילאי 6 - 8 ברחובות פתח תקוה ובני ברק, וללטף אותן בישבן. היום הוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 12.1.22 17:10

המשטרה סיימה חקירה מאומצת נגד נער בן 15 תושב פתח תקוה שנחשד בביצוע של מעשים מגונים בקטינות בנות 6-8 והיום הוגש נגדו כתב אישום. חקירת המשטרה נפתחה בעקבות תלונות שהוגשו בגין חשוד הנוהג לארוב לקטינות בגילאי 6 – 8 ברחובות פתח תקוה ובני ברק, וללטף אותן בישבן וזאת לצורך סיפוקו המיני. מחומר החקירה עלה כי החשוד ביצע את העבירות כלפי מספר רב של קטינות.

 

שוטרי מחלק הנוער של תחנת משטרת פתח תקוה עצרו בתאריך 22.12.21 את הקטין ובחקירתו הודה בביצוע המעשים המיוחסים לו ואף סיפר על מקרים רבים נוספים בהם ארב לבנות קטינות על מנת לגעת בהן. כאמור, היום הוגש כתב אישום ובו שישה אישומים שונים בגין העבירות הנ"ל.

החשוד, תושב פתח תקוה בן 15, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים ובכללם מעצר בית בפיקוח הוריו, תנאים שהוארכו מעת לעת. כאמור היום בהתאם לממצאי החקירה הוגש נגדו כתב אישום עם בקשה להארכת התנאים המגבילים עד תום ההליכים.

פעיל הציבור בהדר גנים, ירון קדושים סיפר כי הוביל את המאמצים למעצר הנער ואמר: "מקרה זה הוא ציון דרך חשוב מאוד בשיתוף פעולה חסר תקדים שבין המגזר החרדי לבין משטרת פתח תקוה. הורי הנפגעות הקטינות שהסדירו עימי את הליך הגשת התלונה, מנהלי מוסדות שישבו איתי ועבדנו יחד על איתור הנער הפוגע, בעלי מצלמות האבטחה והציבור כולו שנרתם … זהו מרקם שיתוף פעולה עדין מאוד ופורה בפתח תקוה שנבנה אבן אחרי אבן עם תחנת המשטרה המקומית ושלוחות החקירות והמודיעין שלה. נקווה שלא נזדקק לכך יותר אלא לשמחות בלבד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר