אילוסטרציה סכיןBrianAJackson depositphotos.com
צילום: BrianAJackson depositphotos.com

מול שלושת ילדיהם: תושב העיר איים ברצח על אשתו

נגד הנאשם הוצא צו האוסר עליו להיכנס לבית או להטריד את אשתו, למרות זאת הגיע לבית, לקח סכין ואיים ברצח. בהמשך איים גם על שוטרים. השבוע הוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 13.1.22 08:22

תושב פתח תקוה מואשם באיומים ושימוש בכח למנוע מעצר, לאחר שאיים על אישתו ברצח למול שלושת ילדיהם. השבוע הגישה המשטרה כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקוה כנגד האיש, בשנות ה-40 לחייו.

על פי כתב האישום, במועד הרלוונטי לכתב האישום היו בני הזוג נשואים תקופה של 16 שנים ולהם שלושה ילדים משותפים. בסוף חודש ספטמבר האחרון במועד שאינו ידוע במדויק הסכימה האישה כי הנאשם יתגורר בבית למשך שבוע, עד אשר ימצא דירה חלופית. כעבור חודשיים, שהה הנאשם בבית כשהוא תחת השפעת אלכוהול, לאחר שהאישה ביקשה ממנו לחפש מקום אחר ולצאת מהבית, הושיב הנאשם את ילדיהם והחל לשאול אותם עם מי הם יגורו, תוך שהוא אומר להם כי אימם מגרשת אותו.

בכתב האישום נכתב כי בעקבות הדברים, כח הבעל אמר לאישה – "מה לפחד מהמשטרה? אני אשב אני אשתחרר ואני אהרוג אותך". בהמשך נטען כי כעבור כשעה, כאשר הגיע למקום שוטר, סימן לו הנאשם עם ידו על צווארו ואמר שהוא מוסלמי. בהמשך, כאשר שהה בתחנת המשטרה ואותו שוטר הגיע לערוך עליו חיפוש, סימן לו הנאשם בתנועות שיסוף על צווארו. בעקבות מקרים אלה הוצאו נגד הנאשם צו האוסר עליו להיכנס לבית או להטריד את האישה ובהמשך צו זה הוארך.

 

אלא שלמרות זאת, בסוף השבוע שעבר, הגיע האיש לבית פעם נוספת כשהוא בגילופין. באותן הנסיבות, נוכח כעסו על כך שהאישה ביקשה ממנו לחפש מקום אחר להתגורר בו, אמר לה: "אני לא מפחד ממך, אם תזמיני שוב משטרה אני ארצח אותך מול הילדים … מה את רוצה? שהילדים ישארו יתומים?" בהמשך נעמד על חלון הבית וציין כי בכוונתו לקפוץ מטה. ולאחר שלא ביצע את הדבר, ניגש למטבח הבית, פתח את מגירת הסכינים אחד בידו סכין ואמר לאישה: "תגידי תודה לילדים שאני לא הורג אותך כי אני לא רוצה שהם ישארו יתומים. אל תדברי יותר מדי אחרת אמצא איך להושיב אותך … את חושבת שאני מפחד מדם או ממישהו? אני יכול לשפוך דם מול הילדים, זה מה שאת רוצה?"

בעקבות הדברים שלחה האישה הודעה קולית לחברתה וביקשה שזו תזמין משטרה לביתה, אך כאשר הגיעו השוטרים למקום, התנגד הנאשם בכוח לאיזוקו עד שנאלצו השוטרים להשתמש במכשיר הטייזר לכיוונו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר