רסן אופק אהרון זל ( ימין) ורסן איתמר אלחרר זל

אסון כבד: רס"ן איתמר אלחרר מפתח תקווה ורס"ן אופק אהרון מגן יבנה נהרגו מאש חברם ליחידה

הלב בוכה: שני קציני צה"ל מיחידת אגוז של חטיבת הקומנדו, נהרגו מירי בשוגג בשל טעות בזיהוי של חברם ליחידה. רס"ן אלחרר ז"ל נישא לאחרונה והתגורר בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 13.1.22 10:47

אסון כבד: שני קציני צה"ל מיחידת אגוז של חטיבת הקומנדו, נהרגו מירי בשוגג בשל טעות בזיהוי של חברם ליחידה, בסמוך לבסיס נבי מוסא. אחד מהם הוא רס"ן איתמר אלחרר, שהתגורר באחרונה בפתח תקווה לאחר שנישא. באסון נהרג רס"ן אופק אהרון מגן יבנה. שני הקצינים שנהרגו, מפקדי פלוגות בחטיבה המובחרת, קיבלו טיפול ראשוני בשטח ופונו במסוק לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, אך שם נקבע למרבה הצער מותם. צה"ל מתחקר את האירוע.

התקרית הקשה התרחשה בערך בשעה 23:00. ממה שידוע עד עתה, עולה כי שני הקצינים יצאו לסיור רגלי באזור המטווחים של הבסיס, בתום אימון. השניים זיהו דמות חשודה וביצעו נוהל מעצר חשוד, עם ירי אזהרה באוויר, אך קצין אחר מהיחידה חשב שמדובר במחבלים שיורים לכיוונו, ופתח לעברם באש, ממנה נפצעו שני הקצינים באורח אנוש ולמרבה הצער מותם נקבע בהמשך.
רס"ן אלחרר ז"ל נישא לפני שנה לאור והשניים התגוררו לאחרונה בפתח תקווה. הם תכננו לקבוע את ביתם במושב בני ראם, שם נולד וגדל אלחרר ז"ל ושם מתגוררת משפחתו. גיסו הוא הרב אמיר סנדלר, ראש אולפנת הדר גנים.

רב סרן איתמר אלחרר ז"ל

רב סרן אופק אהרון ז"ל

רס"ן אופק אהרון ז"ל אמור היה להינשא בעוד כחודשיים.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר: "זהו בוקר עצוב מאוד. אני מבקש למסור תנחומים מעומק הלב למשפחותיהם של שני הקצינים אשר נהרגו הלילה בתאונה טרגית. שני המפקדים הקדישו את שנותיהם הטובות ביותר לביטחון ישראל ולהגנה על המולדת. עם ישראל כולו אבל על לכתם. צה"ל מתחקר את האירוע הקשה והלקחים הנדרשים יופקו. יהי זכרם ברוך".

שר הביטחון, בני גנץ, אמר: "‏צער עמוק הבוקר על מותם של שני קציני צה"ל מיחידת אגוז בבקעת הירדן. לצערי, אין דבר שיוכל להשיב את האובדן הגדול למשפחות, לחברים ולרעים לנשק. צה"ל נמצא כבר מהלילה בעיצומו של תחקיר מקיף ואנו נעשה הכול כדי שאסון כזה לא יחזור. יהי זכרם ברוך".

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחות.

יהי זכרם של רס"ן איתמר אלחרר ז"ל ורס"ן אופק אהרון ז"ל ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר