דוח חניה שניתן ברחוב הרב פינטו

טענה: הפקחית שנתנה דוחות ליד מתחם הבדיקות חנתה בעצמה במקום אסור

תושבים שהגיעו לבדיקות ברחוב הרב פינטו נאלצו להחנות את רכבם בתחנת אוטובוס בגלל מצוקת חניה וקיבלו דוחות. לטענתם גם הפקחית שחילקה את הדוחות חנתה באותו מקום

פורסם בתאריך: 18.1.22 18:06

תושבים טוענים כי פקחית שנתנה להם דוחות על חניה במקום אסור, חנתה גם היא במקום אסור, בדיוק כמוהם. לדברי התושבים המקרה אירע בסמוך למתחם בדיקות קורונה.

תדהר זן בר מפתח תקוה מספרת כי מיהרה השבוע לבדיקות אנטיגן עם בנה וחנתה בתחנת אוטובוס, כאשר חזרה לרכב גילתה שקיבלה דו"ח על חניה במקום אסור, אלא שלמרבה הפלא גילתה שהפקחית שנתנה אותו, חנתה בדיוק אחריה.

מה קרה שם?
"הגענו למתחם בדיקות אנטיגן ברחוב פינטו 1 ביום ראשון האחרון, שהיה גשום וסוער בלי אף אפשרות לחניה באזור וחנינו בלית ברירה, כמו כולם, בקו תחנת אוטובוס. היה ממש גשום ובלגן מטורף בתור והפקחית פשוט חנתה בסוף התור אחרי הרכב שלי, כמו כולם, ונתנה דוחות אחד אחד. נפלא שחשוב לה לשמור על החוק וכנראה האזור מוכר לה מימים של חוסר ברירה, אבל מכיוון שגם לה לא הייתה חניה לרכב הפרטי שלה – היא חנתה עם כולם באותו קו אבל לעצמה כמובן לא נתנה דו"ח".

 

לדבריה, היה ראוי שבימים כאלה לא תהיה אכיפה, אבל אם כבר אוכפים אז לפחות שלא תהיה אכיפה בררנית. "תכלס יום גשום, אני עם ילד בן חמש, כולם בהיסטריה, תור פסיכוטי עם מעל 300 אנשים. ביום כזה נותנים דוחות? הרי לא הפרענו לאף אחד בחנייה, לא הייתה ברירה בכלל כי לא הייתה חנייה והיינו כבר אחרי חיפוש לבדיקה מעל שעתיים", מסבירה תדהר, "בשיחה עם העירייה נשאלתי אם אני רוצה לערער. הסברתי שאני יודעת שחניתי במקום אסור, כי מדובר בתחנת אוטובוס, אבל למה מי שחנתה אחריי לא צריכה לשלם? השיבו שאם כך אין כאן ערעור וצריך ליצור קשר עם אחראי פקחים לוודא שיטפל בעניין – כלומר שיבקש מהפקחית גם לשלם. אני מצפה ליחס ישר לכולם – אף אחד לא מעל החוק".

מדוברות העירייה נמסר: "גורמי הרשות הרלוונטיים יצרו קשר עם התושבת לבירור הנושא ואף ציינו בפניה כי עומדת לה הזכות לערער על הדו"ח וכן הדריכו אותה על אופן הגשת הערעור. מבלי להתייחס למקרה הספציפי המדובר, עבירה שנעשית לכאורה ע"י פקח אינה מכשירה עבירה אחרת. על כן הבדיקה מול הפקחית תיעשה במנותק מהטיפול בדו"ח. ככל שיעלה מהבדיקה כי הפקחית נהגה שלא כשורה, הנושא יטופל במישור הרלוונטי. לצד זאת, מבדיקה ראשונית שנערכה בנושא עולה כי קבוצת תושבים התגודדו סביב הפקחית והפריעו לה לעזוב את המקום לאחר המקרה תוך שמופנים לעברה קריאות שונות. מיותר לציין כי השגה על דו"ח לא מקנה לתושב את הזכות להפריע לפקח במילוי תפקידו. כל השגה נבחנת לאחר שהועברה בדרכי הערעור המקובלות",


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיקי.

    ראוי היה שהפקחית תכתוב לעצמה דוח ותשלם אותו מכיסה הפרטי ושראש העיר יבטל את כל הדוחות שכתבה חוץ מהדוח של עצמה ושגם ראש העיר יוציא את הפקחית לחופשה לכמה חודשים ושישלח אותה לשעור במערכת יחסים שכוללת תושבים,קורונה, תחנות בדיקה , מזג אוויר.

  2. משה אפטר פ"ת גימלאי משטרה.

    רציתי לומר לאותו גב' שקיבלה דו'ח ברחוב פינטו ליד המקום שעושים בדיקות, עד כמה שאני זוכר גם לפני כמה חודשים היתה כתבה במקומון שראש העיר חנה בתחנת אוטובוס ויותר כלום מרחו את הכתבה וזהו, מה גם שהייתי שולח הודעות על כל דבר לטובת האזרח התשובה היתה זה יבדק, ויותר לא שמעתי לפחוות מעשה או תשובה לאזרח זה לא מכבודו, אז הלוואי שאני לא יהיה דובר אמת, ותקבלי טיפול כמו שצריך בהצלחה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר