איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com

תושב פתח תקוה נשך את בת זוגו, היכה אותה וזרק את בגדיה לרחוב

השניים התגוררו יחד עם שותפים נוספים בדירה ברחוב אורלוב. לאישה נגרמו חבלות רבות בכל חלקי גופה, כמו גם סימני נשיכה

פורסם בתאריך: 20.2.22 17:19

נשיכות, אגרופים ומשיכות שיער. כתב אישום הוגש נגד תושב פתח תקווה בשנות החמישים לחיייו לאחר שתקף את בת זוגו. במועד הרלוונטי לכתב האישום, התגוררו בני הזוג בדירת שלושה חדרים ברחוב אורלוב, ביחד עם שני שותפים נוספים, בדירה שהייתה מחולקת כך שחדר מגורים אחד יועד לבני הזוג, חדר נוסף נועד לשותפה והסלון לשותף נוסף.

על פי כתב האישום בתאריך 12.1.22 בשעה 20:00 או בסמוך לכך, שהתה האישה בדירה ושוחחה עם בן זוגה בטלפון. במהלך שיחתם הבחינה האישה כי הוא בגילופין, ועל כן בעוד הוא מקלל וצועק עליה, ביקשה ממנו שלא יגיע לדירתם במצב כזה. לאחר שסיימו לשוחח, נעלה את דלת הכניסה הראשית לדירה עם מנעול הבריח והלכה לחדר המגורים לישון.

בהמשך, בשעה 21:00 לערך, חזר הנאשם לדירה בעודו בגילופין ומשלא הצליח לפתוח את דלת הכניסה, המתין מחוץ לדירה עד אשר הגיעו השותפים ופתחו את הדלת. משנכנס לדירה, הציע לשותף לשתות עימו ויסקי, אך משסירב הלך למטבח והמשיך לשתות אלכוהול בגפו. בהמשך הלילה, דפק הנאשם על דלת חדר המגורים וכאשר בת זוגו פתחה אותה, דרש ממנה לתת לו כסף. בתגובה השיבה האישה כי יש ברשותה רק 250 שקלים, והנאשם שדרש 3,000 שקלים, לא התרצה והחל לאיים עליה.

 

מכתב האישום עולה כי לאחר האיומים, נכנס הנאשם לחדר המגורים והחל לזרוק בגדים מהארון על הרצפה וכן מחוץ לחלון, שבר את משקפיה של זוגתו, שבר עכבר של מחשב ואת ידית דלת החדר וכן ניפץ את הטלפון הנייד של האישה. בהמשך החל לצעוק עליה ולקלל אותה תוך שהוא מטיח בה אגרופיו, מושך בשיערה, נושך את גופה ושופך על ראשה וגופה שמן.

בתגובה למעשיו החלה האישה לצעוק לעזרה, דבר שהעלה את חמתו של הנאשם, אשר בתגובה לכך שם ידו על פיה ואפה ונשך אותה בידה. באותן הנסיבות, שמע השותף את צעקות האישה וניגש לעזרתה, תוך ניסיון להרחיק את הנאשם מעליה ללא הצלחה. בהמשך יצאה האישה מהחדר אל הסלון כשהנאשם דולק בעקבותיה. בשלב זה התיישבה האישה על המיטה בסלון והנאשם אחז בחוזקה בשיערה תוך שהוא קורא לשותף להזמין משטרה.

מכתב האישום עולה בנוסף, כי בהמשך נטל הנאשם כיסא בר מהמטבח והרים אותו לעבר האישה ופגע בידה, אשר הגנה על פניה. השותף ניסה להתערב פעם נוספת לעזרת האישה אך הנאשם איים עליו, שאם יתערב ישבור לו את האקווריום וכן יחטוף גם הוא מנחת זרועו. בהמשך התעייף הנאשם והאישה ניצלה את ההפוגה כדי להתקשר למשטרה, אשר הגיע למקום ועצרה אותו.

כתוצאה ממעשיו, נגרמו לאישה חבלות בכל גופה, כמו גם סימני נשיכה והמטומות. כעת כאמור הגישה המשטרה כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקוה נגד האיש.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר