הנעדר ברלין נאום צילום משטרת ישראל

בחניון בית דיור מוגן: הנעדר ברלין נאום אותר עם חבלות ופונה לבית החולים

ברלין נאום בן ה-82, שנעדר ממוצאי שבת, אותר הבוקר בחניון התת קרקעי של בית הדיור המוגן בו הוא מתגורר

פורסם בתאריך: 24.1.22 07:31

נושמים לרווחה: הנעדר ברלין נאום בן ה-82, אותר הבוקר בחניון התת קרקעי של בית הדיור המוגן בו התגורר ברחוב גד מכנס. מי שאיתרו אותו היו מתנדבי איחוד הצלה שרבים מהם התגייסו לחיפושים וערכו סריקות עם אופנועים למרות הגשם השוטף. בנוסף לכך הצטרפו מתנדבים מקבוצות החיפוש בוואטסאפ שמתפעל המתנדב אלן מלכה, וכן מתנדבים נוספים. מלכה סיפר: עשינו סריקות מסביב, אחד הצוותים סרק את הבניין כולל החניון התת קרקעי, שם איתר את הנעדר.

כזכור אתמול פרסמנו כי משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדר ברלין נאום, תושב פתח תקוה בן 82. הוא נראה לאחרונה בתאריך 22.1.22 (אתמול, מוצאי שבת) בשעה 18:00 עת עזב את מקום מגוריו. כמו כן הופצו תיאורו ותמונתו.

 

ראש העירייה רמי גרינברג פרסם אתמול פרטיו של הנעדר וקרא לתושבים לסייע בחיפושים. גרינברג כתב: "תושבים יקרים נדרשת עזרתכם להצלת חיים!!! לאור מזג האויר הסוער, חייו של הנעדר בסכנה ממשית. כל אחד שיכול להתנדב ולסייע עכשיו בחיפושים מוזמן להגיע לתחנת המשטרה, ברחוב שטמפפר ולחבור לשוטר אסף בנו שמתכלל את החיפושים. הנייד של אסף: 0506277655. זה חשוב וקריטי!!! תודה על שיתוף הפעולה".

הבוקר כאמור הוא אותר עם חבלות קלות ופונה לבית החולים לטיפול.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה אפטר פ"ת גימלאי משטרה.

    אני מברך כל מי שהיה מעורב באיתור הנעדר ברלין מדיור מוגן, ובראש המתנדב אלן מלכא, אלן היית מלך ותישאר כזה, תבורך אתה ומשפחתיך, גם בתקופתי שהייתי שוטר וראית אותי לבד היית מצטרף אלי,אני בטוח שאתה זוכר את משה אפטר? תמשיך כך אדם יקר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר