עוזי חג'בי ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

אבל כבד: עוזי חג'בי ז"ל נהרג בתאונת עבודה במפעל בבעלותו בסגולה

חג'בי ז"ל, בעליו של מפעל השוקולד שוקו נטו באזור התעשייה סגולה, הוא ההרוג בתאונת העבודה הטרגית במפעל, לאחר שנמחץ במכונת קמח

פורסם בתאריך: 24.1.22 16:11

אבל כבד: עוזי חג'בי, בעליו של מפעל השוקולד שוקו נטו באזור התעשייה סגולה בפתח תקוה הוא ההרוג בתאונת העבודה הטרגית שאירעה ביום שישי במפעל, לאחר שנמחץ למוות במכונת קמח בעת עבודתו.

הלווייתו התקיימה אתמול (ב') אחה"צ בבית העלמין נווה הדר בהוד השרון, עיר הולדתו. חג'בי ז"ל, בן 64 במותו, התגורר בשנים האחרונות בראש העין עם בת זוגו. הוא הקים את המפעל במו ידיו לפני כ-20 שנה ובו עבדו כעשרה עובדים.

אחיו, גדעון חג'בי נכח במקום בעת התאונה. כעת, במהלך השבעה, הוא מדבר בכאב על האובדן הכבד: "הייתי במקום כשזה קרה וראיתי הכל. עוזי עבד על המכונה וכנראה נתפסה לו היד ומשכה אותו וזה היה הסוף. הייתי במרחק של 5-10 מטרים ממנו, זה קרה בשנייה, מדובר בעוצמות מטורפות".

איזה זיכרונות הוא משאיר לך?
"הכל, הכל מגיל 0. הוא היה רץ אחריי לכל מקום. מהיקרים לי ביותר, כמו אחד הבנים שלי. היינו סך הכל חמישה אחים, שלוש בנות ו-2 בנים, הוא ואני. הוא היה הבכור מבינינו, לכן גם היה לנו קשר חזק כזה".

גדעון מתקשה לחשוב על היום שאחרי: "אני לא מתעסק בזה מה יהיה עם המפעל אחרי שנקום מהשבעה. כרגע, המקום קיבל צו סגירה".

קיראו גם:

בוקר קשה: פועל נמחץ למוות במכונה במפעל בפתח תקוה

עוזי חג'בי ז"ל מצא את  מותו כאמור  בצורה טרגית, כאשר נמחץ בתאונת עבודה על ידי מכונת קמח. יוסי אקלר, חובש איחוד הצלה מסר בזירת האירוע: "למרבה הצער, נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי כיבוי פעלו לחלץ את גופתו ממכונת הבצק בה נלכד תוך כדי עבודתו במפעל".

 

מהמשטרה נמסר כי היא בודקת את נסיבות תאונת העבודה וכי למקום זומן נציג של משרד העבודה.
ממד"א הצלה פתח תקוה נמסר כי החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות ונאלצו לקבוע את מותו של חג'בי ז"ל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר