מטוס כיבוי בשריפה בסגולה. צילום עומר שפירא
מטוס כיבוי בשריפה בסגולה ב-2017. צילום עומר שפירא

כמעט אסון: רחפנים הפריעו אמש למטוסי הכיבוי בעבודתם

בשירותי הכבאות אומרים: "אנו רואים בחומרה הפעלת רחפנים מעל אזורי שריפות בעת עבודת מטוסי כיבוי. בכוונתנו לנקוט בכל האמצעים על מנת להפסיק את התופעה"

פורסם בתאריך: 19.10.17 09:34

מאמצי כיבוי שריפת הקוצים אתמול אחר הצהריים סמוך לאזור התעשייה סגולה אמנם עלו יפה, אבל האירוע עלול היה חלילה להסתיים אחרת. בהודעה שהוציאו בשירותי הכבאות אמש, שעות ספורות לאחר ש-11 צוותים בתגבור מטוסי כיבוי הצליחו להשתלט על האש, הם הודיעו כי רחפנים פרטיים שעלו לאוויר במקביל, סיכנו את הטייסים ואת הנוכחים על הקרקע.

בהודעה שהוציאו בשירותי הכבאות נכתב כי הם מתכוונים לנקוט באמצעים כנגד מטיסי הרחפני. "במהלך כיבוי השריפה באזור תעשיה סגולה בפתח תקווה נעשה שימוש ברחפנים לצורך צילום וזאת בזמן עבודת מטוסי הכיבוי", ציינו בכבאות. "כידוע, מטוסי הכיבוי צוללים נמוך ולכן יש סכנה מוחשית שיתנגשו ברחפן ויתרסקו".
זירת השריפה סמוך לאזור התעשייה סגולה. צילום: זאב שטרן

זירת השריפה סמוך לאזור התעשייה. צילום: זאב שטרן

בהמשך ההודעה נכתב: "ברשות הכבאות וההצלה רואים בחומרה הפעלת רחפנים מעל אזורי שריפות בעת עבודת מטוסי כיבוי. בכוונתנו לנקוט בכל האמצעים מול משטרת ישראל ורשות התעופה האזרחית על מנת להפסיק את התופעה שמסכנת חיי הטייסים".
שריפות. באדיבות איחוד הצלה

השריפה סמוך לאזור התעשייה. באדיבות איחוד הצלה

כזכור, השריפה אתמול פרצה בשטח פתוח באזור התעשייה סגולה. בתחילה בכבאות התקשו להשיג שליטה על האש והעשן כיסה את רחובות שכונת אם המושבות החדשה. בנוסף נפגעה גם הספקת החשמל לשכונה בעקבות שריפת קוצים תחת קו מתח גבוה. לאחר כשעתיים לערך הושגה שליטה על האש והיא כובתה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר