שריפת אופנוע ורכב ברחוב ברויידה, צילום איחוד הצלה פתח תקוה

אופנוע של פקח עירייה הוצת, שריפה פרצה מתחת לבניין מגורים בעיר (וידיאו)

אופנוע ורכב נשרפו מתחת לבניין מגורים בעיר, אדם שחולץ מהקומה הראשונה נזקק לטיפול רפואי. העירייה: "אנו בטוחים כי משטרת פ"ת תדע להגיע אל האחראים למעשה הנפשע"

פורסם בתאריך: 29.1.22 18:33

אופנוע ורכב נשרפו אתמול (שישי) בערב מתחת לבניין מגורים ברחוב ברויידה בפתח תקוה. על פי גורמים שנכחו במקום מדבר בהצתה של אופנוע השייך לפקח עירייה. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה. מכיבוי אש נמסר כי בסיום בדיקה במקום עלה כי אכן מדובר בהצתה. גורמים המעורים בפרטים אמרו כי מדובר במקרה שני.

מכבאות והצלה פתח תקוה נמסר כי ארבעה צוותי כיבוי וחילוץ בפיקודו של רב רשף תמיר כהן, הוקפצו במהירות למקום עם קבלת הדיווח הראשוני. הצוותים דיווחו בתחילת האירוע כי כי ישנה שריפה מתחת לבניין ועשן רב שעולה לבניין, וכי מהמקומה ראשונה חילצו אדם אחד.

 

זמן מה לאחר מכן, נמסר מכבאות והצלה כי לוחמי האש כיבו את השריפה, במקביל סרקו את חדר המדרגות וביצעו סריקה בדירות שמעל לשריפה. במקום סייעו להם מתנדבים של איחוד הצלה פתח תקוה.

מדוברות העירייה נמסר: "עם היוודע המקרה בעיצומה של השבת, כלל הגורמים הרלוונטיים בעירייה הגיעו למקום והעניקו סיוע ראשוני לפקח וכן גם ראש העיר יצר קשר עם הפקח מיד לאחר צאת השבת וחיזק אותו. בתוך כך העירייה תמשיך לעמוד לצד הפקח ותעניק לו את הסיוע הנדרש בעקבות המקרה המצער. העירייה וראש העיר ימשיכו לגבות את עובדי הפיקוח אשר נמצאים בקו החזית ופועלים 24/7 לשמירה על הסדר הציבורי והשמירה על איכות חיי התושבים. אנו סמוכים ובטוחים כי משטרת פתח תקוה תדע להגיע אל האחראים למעשה הנפשע ותמצה איתם את הדין".

אירוע נוסף היה היום (שבת) בבוקר: שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף רועי סויסה פעלו לכיבוי שריפה של ארון חשמל בחדר מדרגות בבניין מגורים ברחוב שפירא 20 בפתח תקוה. האירוע הסתיים ללא נפגעים.
ללא נפגעים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר