אילוסטרציה של אזיקים Nomadsoul1 depositphotos.com
אילוסטרציה של אזיקים Nomadsoul1 depositphotos.com

מזעזע: ארבעה עובדים תקפו עשרות פעמים חוסים במעון באיזור

שוטרי תחנת ראש העין עצרו ארבעה עובדים במקום. לחקירה, שהחלה לפני מספר שבועות, סייעו חניכים בקורס חוקרים של מכללה הלאומית לשוטרים, שצפו בחומרי תיעוד רבים ממצלמות האבטחה

פורסם בתאריך: 2.2.22 07:50

המשטרה עצרה בתום חקירה סמויה, ארבעה עובדים במעון חוסים באזור, בחשד להתעללות חמורה ותקיפת חסרי ישע, החוסים במקום. זאת בתום חקירה סמויה שניהלו בשבועות האחרונים שוטרי תחנת ראש העין שעניינה חשד להתעללות בחוסים במעון, על ידי מספר חשודים העובדים במקום, לרבות תקיפה פיזית ופעולות המשפילות ומבזות את חסרי הישע.

ראשיתה של הפרשה לפני כשלושה שבועות, עם קבלת תלונה בתחנת המשטרה בראש העין מגורמי משרד הרווחה, לפיה אחד החוסים במקום דיווח למשפחתו כי הותקף על ידי עובד המקום. שוטרי ראש העין בחנו את התיעוד של מצלמות האבטחה במועדים הרלוונטים לתלונה, בהתאמה למשמרות של עובד המקום, כאשר על פי הממצאים עצרו החוקרים את החשוד – תושב קלנסווה בן 23 ומעצרו הוארך בבית המשפט כנדרש לצורכי החקירה.

עם התקדמות החקירה ובחינת חומרי התיעוד לאורך תקופה, נחשפו החוקרים לאירועים נוספים, של חשד לאלימות כלפי החוסים במקום על ידי מספר חשודים העובדים במעון, כאשר בשלב זה התחנה הסתייעה בשתי מחלקות של קורס חוקרים במכללה הלאומית לשוטרים, על מנת שייצפו ויאספו את הראיות הנדרשות מחומרי התיעוד.

 

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, המשטרה עצרה הבוקר שלושה חשודים נוספים בחשד למעורבות במעשים, כאשר בכוונת המשטרה להביא מחר את כלל החשודים לדיון בבית משפט השלום בפתח תקוה, בבקשה להאריך את מעצרם.

במשטרה מדגישים כי מדובר בפרשה חמורה, שממצאיה מעלים חשד לתמונה קשה ומזעזעת של מסכת התעללויות לאורך תקופה ארוכה בחסרי ישע, הכוללת מאות אירועים של תקיפה פיזית ונפשית, והמשטרה תפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם המעורבים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר