ניידת משטרה צילום jomahepu@gmail.com depositphotos.com
ניידת משטרה צילום [email protected] depositphotos.com

על רקע סכסוך כספי: תושב פתח תקוה נחטף מביתו באלימות ונכלא בדירה בחריש

החשודים המתינו לתושב העיר בפתח ביתו, ריססו גז פלפל לפניו, הנכיסו אותו למכונית שהמתינה ונסעו לאיזור חריש שם כלאו אותו. זאת במטרה להפעיל עליו לחץ שישלם להם עשרות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 3.2.22 13:30

תושב פתח תקוה נחטף באלימות מפתח ביתו בעיר ונכלא בדירה בחריש. האירוע החמור התרחש על רקע סכסוך כספי. משטרת ישראל השלימה את חקירתם של מספר חשודים בעבירה של תקיפתו, חטיפתו, כליאת שווא וסחיטה באיומים של תושב העיר, והיום הוגשה נגדם לבית משפט השלום בעיר הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום. כמו כן מעצרם הוארך.

בין הקורבן לחשודים התגלע סכסוך על רקע חוב כספי. החשודים דרשו מהקורבן שישלם להם כסף וזאת בגין תיווך שביצע בינהם לבין צד ג' כאשר לטענתם, אותו צד ג' עקץ אותם והוציא מהם כסף במרמה. מתוך כוונה להפעיל לחץ על הקורבן, הגיעו החשודים בשעות הבוקר לביתו בפתח תקוה, פגשו בו בכניסה לבניין מגוריו, תקפו אותו תוך ריסוס גז פלפל לפניו, הכניסו אותו בכח למכונית שהמתינה במקום וכלאו אותו בניגוד לרצונו בדירה באזור חריש. החשודים נעלו את הקורבן בדירה ודרשו ממנו כי ישלם להם סכום של עשרות אלפי שקלים כפיצוי על הנזק שנגרם להם.

 

 

בתוך כך, בתאריך 30.01 שוטרי משטרת פתח תקוה עצרו את החשודים, הם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרם הוארך מעת לעת. בהתאם לממצאי החקירה הגישה היום המשטרה לבית משפט השלום בפתח תקוה הצהרת תובע כנגד החשודים ובקשה להמשך מעצרם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר