השריפה בחניון ברחוב מבצע דקל בפתח תקוה, צילום עומר פירא כבאות והצלה

השריפה אתמול בחניון הבניין בשכונת נווה גן: הצתה של רכב

השריפה פרצה בלילה שבין שבת לראשון בחניון תת קרקעי של בניין מגורים ברחוב מבצע דקל בשכונה. שני חשודים נעצרו, תושב פתח תקוה בן 50 ותושבת לוד בת 32

פורסם בתאריך: 7.2.22 12:48

חוקר הדליקות קבע: השריפה אתמול (ראשון) בחניון בניין בנווה גן נגרמה בשל הצתה של לפחות כלי רכב אחד. בלילה שבין שבת לראשון, הוזעקו צוותי כיבוי מתחנת פתח תקוה לשריפה שהתחוללה בחניון תת קרקעי בבניין רב קומות ברחוב מבצע דקל. כעת, יממה לאחר האירוע, מתברר כי השריפה נגרמה בשל הצתה. על פי החשד, בהצתה מעורבים תושב פתח תקוה בן 50 וכן תושבת לוד בת 32, שנעצרו על ידי המשטרה ויובאו בהמשך היום לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

השריפה בחניון ברחוב מבצע דקל בפתח תקוה, צילום עומר פירא כבאות והצלה

בכבאות מסבירים כי לוחמי האש שהגיעו למקום סרקו את שתי קומות החניון במטרה למצוא את מוקד השריפה, מבלי שהיו להם תנאי ראות, שכן במקום היה עשן כבד מאוד. "כעבור 25 דקות של חיפושים אחר המוקד", אמרו בכיבוי, "נמצא מוקד השריפה בקומת החניון 1-. לוחמי האש הצליחו לכבות את השריפה ולשחרר את העשן ולאחר מכן גילינו כי מדובר בשני כלי רכב בוערים. מבחינת תרחישי שריפות, מדובר בתרחיש קיצוני. כל שריפה מתחת לפני האדמה יש קושי בשחרור העשן ואנחנו נדרשים לפעולות מיוחדות ומורכבות לכיבוי שריפות שכאלה. גם מבחינת הערכות של כוח אדם, מדובר בהערכות משמעותית".

 

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 אודות חשד להצתת רכב בחניון בניין בפתח תקוה. המשטרה עצרה שני חשודים תושב העיר בן 50 ותושבת לוד בת 32 ובהתאם לצורכי החקירה יובאו היום החשודים לביהמ"ש לדיון בהארכת מעצרם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר