מתנדב איחוד הצלה אלחנן שושני, צילום מהפייסבוק

מתפללים להחלמתו: מתנדב איחוד הצלה, אלחנן שושני, הוקפץ לאירוע ונפצע קשה בתאונה

שושני נפצע בצומת שעריה כאשר היה בדרכו לטיפול באירוע אליו הוזעק. הוא קיבל טיפול מיידי ממתנדבת של הארגון שהייתה במקום ופונה במצב קשה

פורסם בתאריך: 9.2.22 08:50

אחד המתנדבים המוערכים והאהובים באיחוד הצלה פתח תקוה ובארגון ידידים, אלחנן שושני, תושב העיר, נפצע אתמול בלילה בתאונה קשה בכביש 40 בצומת שעריה, לאחר שנפגע מאוטובוס. שושני היה בדרכו לטיפול במקרה רפואי בבארות יצחק, במסגרת התנדבותו. באיחוד הצלה סיפרו כי הוא קיבל טיפול מיידי ממתנדבת של הארגון שבמקרה נסעה אחריו והיה מי שהגדיר זאת כ"נס, בורא עולם שלח לו אותה". עוד נמסר כי אמבולנס של איחוד הצלה שהיה בסביבה הגיע במהירות, העניק לו טיפול ופינה אותו במצב קשה לבית החולים בילינסון.

בקבוצות רבות הופצה בקשה לקרוא פרקי תהילים לרפואתו השלמה של שושני:  "הרבו בתפילה וקרעו שערי שמים לרפואתו השלמה של המתנדב החשוב אלחנן אליהו בן רחל מתנדב חשוב בארגון שעבר תאונת דרכים קשה וזקוק לרחמי שמים מרובים, נקדיש את מעשי החסד לרפואתו השלמה מצורף קישור לקריאת תהילים משותפת".

לקישור היכנסו כאן

 

מתנדבים רבים של איחוד הצלה נמצאים לצידו של שושני בבית החולים, מחבקים את המשפחה ומתפללים לרפואתו השלמה. "זו שעה קשה מאוד ואנחנו מתפללים לבשורות טובות", אמר אחד המתנדבים.

מנהל אגף רפואה של איחוד הצלה, אבי מרכוס, אמר הבוקר: "אלחנן הוא מתנדב מאוד ותיק, מאוד מאוד מוערך, עם הרבה מאוד שנות ניסיון רכיבה, יצא לקריאה בבארות יצחק, בצומת שעריה עבר תאונה עם אוטובוס, לשמחתנו הגדולה לאחר בדיקות בבילינסון, שנתנו לו טיפול מאוד מאוד מסור ומאוד מהיר/ יש לו פגיעה, הוא יצטרך שיקום ארוך, אבל הוא במצב יציב, והרופאים מאוד אופטימיים לגבי החזרה שלו לחיים נורמטיביים. אומרים שיש פרוגנוזה (תחזית רפואית לגבי סיכויי ההחלמה) מאוד מאוד טובה".

ישראל אלמסי מנכ״ל ידידים, אמר: "קיבלנו את הההודעה המצערת על פציעתו הקשה של אלחנן שושני המתנדב הוותיק שאף שימש בעבר כמנהל מרחב ירקון. אנו מקדישים את כל מעשי החסד הרבים בידידים לרפואתו השלימה והחלמתו המהירה, ובעזרת ה׳ נראה אותו חוזר בקרוב למה שהוא אוהב לעשות יותר מכל – להקדיש את חייו למען האחר, בחיוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ליה (מתנדבת משטרה לשעבר)

    החלמה מהירה!!!! הרבה בריאות ושיקום על רגליו במהרה!!!

  2. פבל שולמן

    רפואה שלמה והחלמה מהירה!!!

    מתפללים עבורך אלחנן שתחזור למיטבך במהרה!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר