תפיסת סמים וכסף בפתח תקוה, צילום משטרת ישראל

חשיפה: צעירים בני 16-18 הפעילו רשת סמים בפתח תקוה

חקירה סמויה של המשטרה הפכה אתמול לגלויה עם חקירת 12 חשודים ופשיטות על בתיהם של שלושת החשודים המרכזיים. הסמים נמכרו לבגירים ולבני נוער בעיר והופצו באמצעות קטנועים

פורסם בתאריך: 9.2.22 11:10

המשטרה חשפה אתמול בתום חקירה סמויה בפתח תקוה, רשת סחר והפצת סמים בקרב בני נוער ועצרה שלושה תושבי העיר בחשד להפעלתה, שלושתם צעירים בגילאי 16-18. בסבגרת המאבק בסמים, ערכו בלשי תחנת פתח תקוה, בשת"פ מחלק הנוער, פעילות יזומה וממוקדת נגד תופעת הסחר בסמים מסוכנים, בדגש על מניעת הפצתם בקרב בני נוער.

במהלך הפעילות הסמויה, הצליחו השוטרים לחשוף את זהותם של שלושה חשודים מרכזיים, תושבי פתח תקוה כבני 18 ו-16 ואת שיטת הפעולה בה על פי החשד סחרו בסמים בקרב בגירים ובני נוער. עם מעבר החקירה אמש לשלב הגלוי, בלשי תחנת פתח תקוה ומחלק הנוער עיכבו לחקירה 12 חשודים בחשד למעורבות בפרשה ורכישת סמים ובהמשך, בהתאם לצווי חיפוש, נכנסו אתמול הבלשים לבתיהם של שלושת החשודים המרכזיים ותפסו ברשותם חומרים החשודים כסמים מסוכנים, בהם דוסה, שמן חשיש, קנאביס וכן אלפי שקלים במזומן החשודים כפדיון הסחר בסמים.

 

כלל החומרים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, לצד תפיסת שני קטנועים אשר שימשו על פי החשד להפצת הסמים ברחבי העיר. בהתאם לצורכי החקירה, האריך אמש בית המשפט השלום בפ"ת את מעצרם של החשודים עד לתאריך 10.02.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר