אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com
אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com

צו סגירה לגן בפתח תקוה: "אפשרות ממשית לפגיעה מיידית בשלום הפעוטות"

פרשת האלימות המזעזעת בגן בפתח תקוה: מעצרן של מנהלת הגן ובתה הגננת הוארך במספר ימים, הגן עצמו נסגר על ידי המשטרה בצו מינהלי

פורסם בתאריך: 10.2.22 13:31

המשטרה החתימה אמש בבית המעצר את מנהלת המעון הפרטי בפתח תקוה, על צו סגירה שהוצא לגן, בהתאם לחוק הפיקוח על מעונות יום לפעוטות. שוטרי תחנת פתח תקוה מנהלים מזה שבוע חקירה מואצת ורגישה, שעניינה חשד לפגיעה בחסרי ישע במעון פרטי בעיר, שראשיתה בקבלת תלונה מקוונת מהורי פעוטה, שהעלתה חשד לפגיעה בה. המשטרה בצעה עד כה מהלכי חקירה רבים, לרבות גביית עדויות מההורים (תוך ליווי מקצועי ע"י עובדת סוציאלית משטרתית), צפייה בחומרי התיעוד לאורך התקופה האחרונה וחקירת שתי החשודות בתיק, – מנהלת הגן והגננת.

חשד לאלימות קשה בגן בפתח תקוה, מנהלת הגן ובתה הגננת מעצרו

עם התקדמות החקירה, אספה המשטרה עד כה ממצאים המעלים חשד ממשי לפגיעה בקטינים, באלימות פיזית קשה, בכמה מועדים שונים כלפי מספר פעוטות. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, קבע בית המשפט את המשך מעצרן של החשודות עד לתאריך 13.2.22, כאשר אתמול קידמה המשטרה מהלך אכיפתי נוסף, כאשר הוצא לגן צו סגירה מינהלי (לפי סעיף 32 (ג') לחוק הפיקוח על מעונות יום לפעוטות), בו נכתב כי "הגן ייסגר באופן מיידי, לאור אפשרות ממשית לפגיעה מיידית בשלומם של הפעוטות השוהים במסגרת".

 

במשטרה מדגישים כי החקירה נמצאת בעדיפות עליונה, נוכח ממצאיה והיות הקורבנות חסרי ישע, כאשר בכוונת המשטרה להוסיף ולבחון את חומרי התיעוד לאורך תקופה ארוכה, לצד המשך חקירת החשודות במהלך כל סוף השבוע, במטרה להגיע לחקר האמת ומיצוי מלוא חומרת הדין עמן, בהתאם.

כזכור ביום שלישי דיווחנו כי המשטרה עצרה בתום חקירה מורכבת, מנהלת גן ואת בתה הגננת, בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע בגן הילדים בפתח תקוה. שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו השבוע בחקירה מורכבת ורגישה, עם קבלת תלונה מהוריה של ילדה כבת שנתיים, בדבר חשד כי בתם סובלת בגן הילדים מהתעללות פיזית מצד האחראים, שהביא לטענתם לשינוי התנהגותי מצד הילדה. לאור ניתוח העדויות וצפייה בחומרי התיעוד אותרו מספר מקרים של אלימות קשה מאוד מצד הגננת כלפי מספר ילדי הגן במועדים שונים ובכלל זה טלטול, משיכה בשיער, הטחה של הילדים ואלימות של ממש. החשודות הן מנהלת הגן – תושבת פתח תקוה כבת 50 ובתה הגננת, בשנות ה-30 לחייה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר