ניידת משטרה בלילה אילוסטרציה לניידת המצולמת אין קשר לכתבהzilber42.gmail.com depositphotos,com

צעיר בן 20 מואשם שתקף שוטר ממשטרת פתח תקוה

הצעיר רכב על קורקינט חשמלי ברחוב עין גנים, שוטר מיחידת הסיור של משטרת פתח תקוה העיר לו על רכיבתו

פורסם בתאריך: 8.3.22 19:35

לא רק בנהריה: סייר של משטרת פתח תקוה הותקף על ידי רוכב קורקינט ברחוב עין גנים. כתב אישום הוגש השבוע לבית משפט השלום בפתח תקוה נגד צעיר (20) תושב פתח תקוה, לאחר שתקף את הסייר שהעיר לו על רכיבתו הפרועה.

על פי כתב האישום, האירוע ארע לפני כשנה, ב-8.2.21 בשעה 14:25 לערך, כאשר שוטר מיחידת הסיור במשטרת פתח תקוה, נסע ברכבו על רחוב עין גנים לכיוון רחוב סוקולוב. באותן הנסיבות, רכב הנאשם על קורקינט חשמלי, באופן שגרם לסייר לצפור ולבלום את רכבו.

 

בהמשך לכך, ירד הרוכב מהקורקינט והחל לבעוט במכסה המנוע של הרכב. בתגובה להתנהגותו של הרוכב, יצא הסייר מרכבו ואמר לו: "חבר תירגע אני שוטר, כמעט נכנסת בי". אך דבריו רק הלהיטו את הצעיר, שבתגובה החל לקלל את הסייר, אשר הפציר בו שוב ושוב להירגע ולהתרחק. אלא שבמקום להתרחק לבקשת הסייר, הרוכב דחף אותו בכתפו.

בעקבות גילוי האלימות, חזר הסייר לרכבו ונעמד מאחורי דלת הרכב, שהייתה פתוחה, אך הרוכב המשיך לקלל אותו. בהמשך ניסה הסייר להרגיע את הרוכב פעם נוספת וציין כי הוא מגזים ואם ימשיך ידווח עליו למשטרה. בתגובה לכך דחף עליו הרוכב את דלת הרכב ועזב את המקום. כעת כאמור, הוא מואשם על ידי המשטרה בתקיפה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר