יוסף נקאש ז"ל, צילום באדיבות המשפחה

אבל כבד: הלך לעולמו איש החסד, יוסף נקאש ז"ל

"יוסף היה משכים קום בכל בוקר ויוצא לסיבוב עם אופניו בין בתי הכנסת בשכונה לגייס תרומות למען משפחות נזקקות", סיפר עליו רמי גרינברג. חתנו, משה כהן: "את רוב זמנו הקדיש למען הקהילה"

פורסם בתאריך: 27.2.22 13:41

אבל כבד: ימים ספורים לפני יום הולדתו ה-68 הלך לעולמו יוסף נקאש ז"ל, איש חסד, תושב הדר גנים. במוצאי שבת ליוו אותו קרוביו למנוחת עולמים בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. נקאש ז"ל, עבד בחברת טבע ופרש לפני שנים אחדות. בשיחה עם מלאבס מספר משה כהן, חתנו כי "אחרי שנפטר ראינו כמה יוסף היה אהוב וכמה סיפורים מרגשים נקשרו בו".

תאר לנו איזה אדם הוא היה?

"יוסף היה אדם צנוע ושקט, פעיל חברתית עד לרגע האחרון. הוא היה מאוד פעיל בקהילה, ואת רוב שעות היום הקדיש למען עשייה לקהילה בפתח תקווה ושכונת הדר גנים בפרט. יוסף גידל שבעה ילדים בצורה מופלאה, תמיד דאג שלאף אחד מילדיו לא יחסר ועזר למי שצריך, אם זה להתחתן, לקנות דירה או להקים עסק – כל מה שהם צריכים. הוא היה אבא מאוד קרוב ודואג לצד אשתו ברכה, המקסימה".

משה מספר כי התדרדרותו הרפואית של יוסף ז"ל הייתה מהירה והותירה את בני המשפחה המומים וכואבים. "לאחרונה יוסף חלה במחלה שהתגלתה לקראת הסוף וההתדרדרות הייתה מאוד מהירה", הוא מספר, "יוסף נקטף מאיתנו בחטף, תוך חודש וחצי בלבד. במהלך כל התקופה המשפחה הייתה לצידו בבתי החולים, כאשר מצבו הרפואי השתנה לסירוגין בין חיים למוות. זו הייתה טלטלה רצינית, וכולנו תלינו תקוות שמצבו ישתפר, אבל ביום שישי, אחרי שהיה מורדם ומונשם, מערכות גופו קרסו והוא נפטר מדום לב".

מאיר כהן, חבר קרוב של יוסף ז"ל מספר עליו: "האיש המיוחד הזה היה עבורי חבר ואח, כל מטרתו בחיים הייתה לעזור לזולת. גם כשמסביב הרימו גבות, הוא המשיך להיות בנתינה ואפילו ממיטת חוליו הוא דאג שלאחר יהיה אוכל או כסף. הוא היה אדם יחיד בדור. צדיק שנולד בחודש אדר ונפטר בליל שבת בחודש אדר – נשמתו בגן עדן".

גם ראש העירייה, רמי גרינברג ספד לו: "הצטערתי לשמוע על פטירתו של איש החסד יוסף נקאש ז"ל משכונת הדר גנים. יוסף היה משכים קום בכל בוקר ויוצא לסיבוב עם אופניו בין בתי הכנסת בשכונה במטרה לגייס תרומות למען משפחות נזקקות. אדם לבבי וערכי, שיחסר מאוד. שולח את תנחומי הכנים למשפחת נקאש ולכל מכריו. שלא תדעו עוד צער".

יוסף נקאש ז"ל יליד העיר, הותיר אחריו את אשתו – ברכה, 3 בנים, 4 בנות ו-11 נכדים.

המשפחה האבלה יושבת שבעה בבית המנוח, רחוב חנה רובינא 21, הדר גנים.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. א, הדר גנים

    אדם עם לב טוב שעל אף שלא הכיר אותי אישית, בכל פעם שאל מה שלומי ונתן לי הרגשה טובה

  2. רועי

    בסופו של דבר על האנשים הטובים באמת, אף אחד לא יודע עד מותם, יהי זכרו ברך

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר