מסמך מזוייף של החשודים שהציגה המשטרה

החשד: בני זוג מפתח תקוה זייפו מוות שש פעמים והונו חברות ביטוח במיליוני שקלים

לפי החשד האישה "נפטרה, ארבע פעמים והבעל פעמיים. האישה עבדה בעבר בחברת ביטוח והכירה את ההליכים הנדרשים. הם שוחררו למעצר בית, לצד הקפאת כלל נכסיהם וחשבון הבנק 

פורסם בתאריך: 6.3.22 08:36

המשטרה עצרה זוג תושבי פתח תקוה, בחשד שהונו את חברות הביטוח במיליוני שקלים, על ידי תביעת "ביטוח תאונות אישיות" תוך זיוף מסמכים רפואיים ומשטרתיים המעידים שהם נפטרו "מספר פעמים" בתאונות דרכים קטלניות. שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו בחקירה סמויה לפני מספר שבועות, עם קבלת דיווח מחברת ביטוח בדבר חשד כי זוג תושבי פתח תקוה בשנות ה–30 לחייהם רכשו פוליסות ביטוח שונות מסוג תאונות אישיות עם כיסויים למקרה מוות על שמם, ולאחר מכן בקשו לממש את התביעה תוך הצגת מסמכים המעידים על "פטירתם לכאורה" (כל אחד בתורו, במועדים שונים).

חוקרי המשטרה החלו באיסוף ממצאים ומסמכים מכלל חברות הביטוח, שהעלו כי בני הזוג "הספיקו עפ"י החשד להתאלמן 6 פעמים", קרי – פעמיים דווחו שהבעל נפטר וארבע פעמים לכאורה שנפטרה האישה "בנסיבות טראגיות", תוך שהם מזייפים מסמכים רפואיים ומשטרתיים שונים, על מנת לממש את התביעות ולקבל את כספי הביטוח.

 

עם התפתחות החקירה עלה, כי השניים הגישו "באותה השיטה" תביעות אל חברות הביטוח, בגין ביטול "נסיעות לחו"ל", בסכומי עתק הנאמדים במאות אלפי שקלים, כאשר בבירור עולה כי בעברה, עבדה האישה בחברת ביטוח בתפקיד "מיישבת תביעות", כך שהכירה את כלל התהליכים הנדרשים.

כאמור, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, שוטרי תחנת פתח תקוה עצרו לחקירה את הזוג, בחשד לקבלת דבר במרמה וזיוף בנסיבות מחמירות ובחיפוש תפסו בביתם מסמכים שונים הרלוונטים לחקירה.

בתם החקירה שוחררו החשודים למעצר בית, לצד הקפאת כלל נכסיהם וחשבון הבנק.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר