אילוסטרציה של אדם אזוק באזיקים, NewAfrica depositphotos.com
אילוסטרציה של אדם אזוק באזיקים, NewAfrica depositphotos.com

מפחיד: איש חינוך עבד בבית ספר חרדי בפתח תקוה למרות שהורשע בעבירת מין

נגד האיש, תושב אלעד בן 25, הוגש כתב אישום בגין הפרת איסור העסקה. הוא הורשע בעבר במעשה מגונה בצעירה אותה הזמין לראיון עבודה בביתו תוך הצגת פרטים שקריים

פורסם בתאריך: 1.3.22 13:02

מלחיץ: איש חינוך הועסק בבית ספר בפתח תקוה חרף היותו מפוקח מין. מדובר בצעיר שהורשע בעבר במעשה מגונה בצעירה, אך הועסק בבית ספר חרדי בפתח תקוה למרות זאת. כך עולה מכתב אישום חדש שהוגש נגדו בגין הפרת איסור העסקה. בעירייה הדגישו כי לא מדובר במוסד עירוני וכי העובד נקלט על ידי עמותת מעיין החוינוך התורני ולא על ידי העירייה.

כתב האישום נגד האיש, חיים טרנטו בן 25 מאלעד, הוגש על ידי הפרקליטות לבית משפט השלום בפתח תקוה. על פי הפרקליטות, כתב האישום הוגש לאחר שטרנטו עבד כסייע במוסד חינוכי חרדי בפתח תקוה, שאינו מפוקח על ידי משרד החינוך, ובו לומדים קטינים, על אף היותו מורשע בעבירת מין.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ענבר אליאב, בין החודשים ספטמבר 2018 ועד מאי 2021, עבד טרנטו כסייע למורה לחינוך מיוחד בפתח תקוה, וזאת על אף שבחודש ינואר 2020 הורשע בעבירת מין. בכך הפר את האיסור של מניעת העסקה של עברייני מין שחל עליו.

 

טרנטו הורשע בזמנו בהתאם להודאתו בכתב אישום מתוקן, בביצוע מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה בצעירה ילידת 1999. על פי הפרקליטות, טרנטו הציע לצעירה עבודה תוך שהציג עצמו בשם אחר, וכן הציג בפניה פרטים מומצאים ביחס להצעת העבודה. בתוך כך זימן טרנטו את הצעירה לביתו לראיון עבודה, במהלכו שאל אותה שאלות אינטימיות, הציג לה תמונות של אביזרי מין ומישש את גופה.

כאמור, לאחר שהושלמה החקירה, הוגש כתב אישום נגד האיש ומשפטו עתיד להתחיל בחודש מאי הקרוב בפני השופטת אליאנא דניאלי.

מדוברות העירייה נמסר: "מדובר במוסד שאינו עירוני והעובד שכנגדו הוגש כתב האישום – נקלט ע"י עמותת מעין החינוך התורני ולא ע"י העירייה. יודגש כי העירייה ומשרד החינוך הנחו את כלל מוסדות החינוך בעיר ובתוכם גם את עמותות החינוך של המוכר שאינו רישמי לקלוט עובדי הוראה לאחר שהציגו טופס על העדר עבירות מין מהמשטרה כנדרש".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "באפריל 2021 התקבל לראשונה במשרד מידע ממשטרת ישראל כי הסייע הורשע בביצוע עבירות מין. מיד לאחר קבלת המידע בעניינו – המשרד פנה לרשת החינוך המעסיקה את העובד, והיא פיטרה אותו מעבודתו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר