אמבולנס צילום דוברות מד"א

ילד בן שלוש נחנק בביתו מענב ופונה במצב קשה

מתנדבים שהוזעקו למקום הצליחו לגרום לענב להיפלט החוצה וביצעו בילד פעולות החייאה, הוא פונה במצב קשה אך יציב

פורסם בתאריך: 3.3.22 21:33

ילד בן שלוש נחנק מענב בביתו בפתח תקוה ופונה לבית החולים במצב קשה אך יציב. לירן כהן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הילד נחנק תוך כדי אכילת ענבים. ביצענו בו פעולות להצלת חייו ולמרבה הנס חולץ ענב מקנה נשימתו. לאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים במצב קשה אך יציב".

בהנחיות שהוציאו בעבר באגף הרפואה של "איחוד הצלה" נכתב: "הדרך למנוע חנק בקרב ילדים – לחתוך את הענבים לחתיכות קטנות ולהקפיד ללמד את הפעוטות ללעוס היטב את המזון לפני הבליעה".

ממד"א הצלה פתח תקווה נמסר כי מתנדבים הוזעקו לדירה במרכז העיר עקב דיווח על פעוט כבן 3 שנחנק מחתיכת פרי (ענב) ואיבד את הכרתו. החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה לפעוט ולאחר מספר דקות של פעולות החייאה החתיכה נפלטה החוצה מגרונו של הפעוט, והוא פונה במצב קשה ויציב לבית החולים שניידר.

 

שימחי רוזנברג חובש ביחידת האופנועים של מד"א – הצלה פתח תקוה, שהגיע ראשון למקום, סיפר: "כשהגעתי למקום הבחנתי בפעוט כשאמו מחזיקה אותו בזרועותיה כשהוא ללא דופק ונשימה לאחר שנחנק תוך כדי אכילת הפרי, התחלתי לבצע פעולות מצילות חיים ולאחר מספר דקות החתיכה נפלטה מגרונו והוא שב לנשום באופן עצמאי פראמדיקים של מד"א המשיכו בטיפול מתקדם והוא פונה במצב יציב לבית החולים שניידר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר