אבשלום רצאבי, צילום אבי דולמן

אבל כבד: הלך לעולמו שחקן דור האליפויות של הפועל, אבשלום רצאבי

המועדון פרסם הודעה: "משפחת הפועל פתח תקוה כואבת את פטירתו של אחד מהשחקנים המשמעותיים בהיסטוריה של המועדון". גרינברג: "היה איש משפחה למופת ואושיית כדורגל ענקית"

פורסם בתאריך: 4.3.22 23:23

אבל כבד: כדורגלן העבר של הפועל פתח תקוה אבשלום רצאבי, הלך לעולמו היום, יום שישי, בגיל 85. רצאבי, נולד בארץ ב-1936, ובחודש הבא אמור היה לציין יום הולדת 86. הוא האח של כדורגלני העבר זכריה רצאבי ויגאל רצאבי זכרם לברכה. במשפחתו ציינו ששוחרר מאישפוז בבית החולים, ולא רצה להתאשפז שוב. הוא נפטר בביתו בפתח תקוה.

רצאבי החל את דרכו בהפועל פתח תקוה, הושאל להפועל מחנה יהודה, ובעונת 1958/59 חזר להפועל. הוא חלק מדור האליפויות המפואר של הקבוצה, ושיחק לצד נחום סטלמך, זכריה רצאבי, בועז קופמן, שלמה נהרי ועוד. הוא היה שותף לזכיית הפועל בארבע אליפויות.

הפועל פתח תקוה פרסמה את ההודעה הבאה: "מועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה מרכין את ראשו עם היוודע דבר פטירתו היום (שישי) של שחקן דור האליפויות של המועדון, אבשלום רצאבי, בגיל 85. רצאבי ז"ל היה אחד מהשחקנים הגדולים בדור הזהב המפואר של המועדון בשנות ה-50 וה-60. אבשלום ז"ל, שיחק בתפקיד קיצוני שמאלי, וגדל במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה. לאחר גיוסו לצה"ל עבר להפועל מחנה יהודה, במדיה סיים כמלך השערים של הליגה השנייה בישראל. אבשלום הצטרף לאחיו, זכריה, בקבוצת הפאר של הפועל פתח תקוה, אחרי שזו זכתה באליפות השניה שלה. אבשלום ז"ל היה שחקן מרכזי בארבע מהאליפויות בהן זכתה הקבוצה, בדרך לרצף היסטורי של חמש אליפויות ברציפות. בסך הכל השלים אבשלום רצאבי ז"ל שבע עונות במדים הכחולים, בהן זכה כאמור בארבע אליפויות, כבש 37 שערים והשתתף ב-127 משחקים. מועד הלוויתו של אבשלום רצאבי ז"ל יפורסם בהמשך. משפחת הפועל פתח תקוה כואבת את פטירתו של אחד מהשחקנים המשמעותיים בהיסטוריה של המועדון ומשתתפת בצער המשפחה".

 

ראש העירייה רמי גרינברג כתב: "משתתף בצער הכבד של המשפחה והחברים הרבים על מותו של אבשלום רצאבי ז"ל שהיה איש משפחה למופת ואושיית כדורגל ענקית בעיר ובארץ. אבשלום הביא כבוד גדול לעיר במשך שנים בכל הקשור להשגיו הרבים בעולם הכדורגל. כואבים את לכתו. יהי זכרו ברוך".

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר