הטמנת מטען מתחת לאופנוע בשעריה, צילום מתוך סרטון שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

צפו בהנחת מטען שהתפוצץ מתחת לאופנוע בשעריה

רצף האירועים הפליליים בפתח תקוה נמשך: בין שבת לראשון התפוצץ מטען ברחוב כנסת ישראל. הנחת המטען והפיצוץ תועדו במצלמות אבטחה

פורסם בתאריך: 7.3.22 09:43

מטען הוטמן והתפוצץ באישון לילה בשכונת שעריה: פחות משבוע לאחר שהושלך מטען לעבר חנות ירקות בפתח תקוה, שוב חשד לפיצוץ מטען באישון לילה בפתח תקוה, והפעם בשכונת שערייה. קצת אחרי חצות בין שבת לראשון, התקבל דיווח על פיצוץ עז באזור רחוב כנסת ישראל. למקום הוזעקו כוחות הצלה, משטרה וחבלנים אשר זיהו כי מקורו של הפיצוץ באופנוע חונה בחניון של בניין. בדיקה קצרה העלתה חשד כי הסיבה לפיצוץ הוא מטען חבלה שהוטמן באופנוע.

צפו בהטמנת המטען ובפיצוץ: (סרטון שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

אנשי זיהוי פלילי אספו את הממצאים בזירה ובמקביל בוצעה בדיקה של מצלמות אבטחה באזור. לפחות אחת מהן תיעדה אלמוני רעול פנים שמגיע למקום כשבידיו המטען, מטמין אותו בחלק התחתון של האופנוע, מצית את פתיל ההצתה ונמלט מיד מהמקום. תוך שניות המטען מתפוצץ וגורם לנזק. איש לא נפגע באירוע.

 

במשטרה בודקים כעת קשר בין פיצוץ מטען זה לבין סדרת האירועים הפליליים שהתרחשו בשבועות האחרונים בעיקר בפתח תקוה אך גם בכפר סבא, ובין היתר פיצוץ המטען בחנות הירקות ברחוב פינס בפתח תקוה בשבוע שעבר. אירועים אלו התרחשו על פי החשד כחלק מסכסוך בין שתי כנופיות מאזור השרון.

חוקרי המשטרה בוחנים כעת הימצאות ממצאים בשטח וכן מנסים לזהות את מניח המטען על בסיס צילומי מצלמות האבטחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר