צומת העיפרון בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה

שימו לב: בקרוב יחלו עבודות שדרוג בצומת העיפרון ובדרך אם המושבות

במטרה להקל על העומסים יתווספו בצומת נתיבי פניות, יתווסף נתיב נסיעה ממערב למזרח בדרך שמלצר, ויתווסף נתיב נסיעה לרכב דו גלגלי מצפון לדרום. העבודות יימשכו כחצי שנה

פורסם בתאריך: 8.3.22 08:34

העירייה תחל בקרוב בעבודות פיתוח בצומת העיפרון במטרה להקל על העומסים ובעיקר על היציאה מאם המושבות, וקרית אריה. העבודות יכללו את הרחבת נתיבי הנסיעה בדרך שלמה שמלצר (אם המושבות) זבולון המר – ראשון לציון (צומת העיפרון). במסגרת הפרוייקט אשר מטרתו למנוע את העומסים ליוצאים משכונת אם המושבות, אזור מרכז העיר וקרית אריה, יתווספו נתיבי הפניות בצומת, יתווסף נתיב נסיעה ממערב למזרח בדרך שמלצר, יתווסף נתיב נסיעה לרכב דו גלגלי מצפון לדרום ויתבצעו עבודות לשיפור תעבורת כלי הרכב בצומת עמוס זה. כמו כן תשודרג תאורת הרחוב ויוחלף ריצוף המדרכה.

העבודות ימשכו כחצי שנה ויתבצעו בשעות הלילה על מנת לצמצם עד כמה שניתן את ההפרעה לנוסעים בכביש. פרוייקט זה יבוצע כשלב ביניים לקראת קידום פרוייקט הענק " דרך אם המושבות" אשר כולל, בין היתר, את הרחבת דרך אם המושבות הקיימת, חיבור הדרך לכיוון סגולה, הפרדה מפלסית בצומת העיפרון וכן תוספת רמפה מדרך אם המושבות לכביש 4 צפון.

 

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "במסגרת המהפכה התחבורתית שאנחנו מקדמים בכל רחבי העיר, נקדם בקרוב גם את עבודות הפיתוח בצומת העיפרון אשר יביאו לזרימה תנועתית טובה יותר באזור. לצד זאת, אנחנו מקדמים מגה פרוייקט אשר עתיד לצור קישוריות מתקדמת בין מזרח למערב דרך אם המושבות. מדובר בפרוייקט שעתיד להעצים את הקישוריות בעזרת שבילי אופניים ונתיב תחבורה ציבורית. העירייה תעשה כל שביכולתה כדי שהבשורה התנועתית הזו תחל בביצוע כבר בקרוב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר