אופניים חשמליים צילום Kantver depositphotos.com
אופניים חשמליים צילום Kantver depositphotos.com

האופניים החשמליים נגנבו ותושב העיר נותר ללא פרנסה

הוא גרוש ואב לילדים, מתגורר בפתח תקוה, והמשפחה בכפר סבא, ועד לפני שבועיים עבד כשליח. אבל אז נגנבו בכפר סבא האופניים החשמליים שלו ועכשיו הוא מבקש עזרה

פורסם בתאריך: 10.3.22 15:38

מתחת לאף נגנבו האופניים, הבעלים נשאר ללא פרנסה: שמואל, בן 46, גרוש + 2 תושב פתח תקוה, היה בעיצומו של יום עבודה שגרתי כשליח על אופניים חשמליים, הוא לא תיאר שעצירה תמימה בסמוך לבניין המשרדים בקניון הירוקה בכפר סבא, תסתיים במפח נפש גדול, ושאופניו היקרים ייגנבו והוא ייוותר ללא עבודה ופרנסה. לפני כשבועיים בשעת בוקר הוא הגיע לבצע משלוח, קשר את אופניו במתקן הייעודי בקרבת השומרים של הקניון, כשהוא מבחין במצלמה של מרכז הקניות ברקע. סמוך ובטוח, עשה שמואל את דרכו לקומה למסור את המכתב, וכשחזר, גילה לתדהמתו כי אין זכר לאופניים. שוטרים שהגיעו למקום גבו ממנו עדות, אך מאז ועד היום לאורך שבועיים ימים, לא נמצאו האופניים. 

השבוע פנה שמואל לתושבי כפר סבא בפוסט מרגש מרשת: "עם האופניים יכולתי לעבוד ולהגיע לכל אזור השרון עד פתח תקוה וחזרה. פניתי למשטרה, פניתי לכל מי שיכול לעזור במציאת האופניים וכלום, לאף אחד אין מושג איך קרה מקרה כזה. איבדתי באותו הרגע הכל, ארנק עם ת"ז, כסף מזומן ודברים אישיים, ורק כי ידעתי שיש אבטחה ומצלמות בכל מקום בקניון מסביב, השארתי את זה שם. אני שבועיים מחכה לעזרה מהקניון כי פנו מהמשטרה לקבל צילומי מצלמה וכלום שום דבר, שבועיים ללא עבודה אני מרוסק וללא אפשרות לרכישת אופניים לעבוד איתם. אני כותב את הפוסט והלב שלי נשבר, מעולם לא ציפיתי שכך יקרה בקניון מסודר, שאני כשליח למקום שמשרת לקוחות אפגע כך, ולכל התושבים – שימו לב טוב טוב לכלי שאתם קושרים שם, אין מי שתסמכו עליו ברגע גניבה כזו".

כאמור, שמואל לא חזר לעבוד מאז הגנבה. "מאוד קשה לי, אני גר בפתח תקווה והאופניים היו ממש הפרנסה שלי, הגרושה והילדים גרים בכפר סבא והייתי מגיע אליהם עם האופניים ועושה משלוחים בין הביקורים שלי אצלם בעיר".

 

לאחרונה הוא גישש במשטרה, האם יש קצה חוט: "פניתי פיזית בשבוע שעבר לחקירות במשטרה, לא קיבלתי שום מידע חוץ מזה שהאופניים לא נמצאו, החוקרת אפילו ידעה במה מדובר מהרגע שנכנסתי, השרשרת והמנעול נותרו אצלם כראיה". 

כעת הוא משווע למקור הכנסה: "אני בן 46, לא עובד בעוד עבודה, זו הייתה העבודה היחידה שלי. עבדתי בפרויקט  בבניין כמכוון מנוף מהקרקע עם מכשיר קשר וגם כשליח, ואחרי שהסתיים הפרויקט המשכתי לעבוד רק כשליח. אני מנסה לחזור לעבודה, אבל לא יכול, כי אין לי אמצעים".

שמואל מבקש להעביר מסר, בתקווה למנוע את הגניבה הבאה, כשהוא פונה לאנשים שאמונים על השמירה: "בבקשה, יש לכם מצלמות ואמצעים לעצור את הגניבות, אל תתעלמו. אל תתנו לזה לקרות לאחרים, תהיו יותר ערניים ואכפתיים למתארחים ולנותני שירות באשר הם. הפרנסה שלי נפגעה קשה, אל תתנו שזה יקרה לאחרים, לי ייקח המון זמן להחזיר לעצמי את האפשרות לרכוש אופניים מתאימים לעבודת משלוחים".

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה אודות המקרה, המשטרה פתחה בחקירה, במסגרתה בוצעו מס' פעולות, ביניהם בחינת ממצאים תיעודיים ואחרים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר