הפציעות של הנער שהוכה בפתח תקוה, צילום

תמונות מזעזעות: נער הותקף לאחר אימון במכבי פתח תקוה ביציאה ממתחם האימונים

אמו של השחקן שנפגע: "אף אחד לא הזמין מד"א או משטרה ולא עדכנו אותנו". בקבוצה טוענים כי הנער שנפגע התחיל בקטטה, ומעדכנים כי הוא הושעה. המשטרה: נפתחה חקירה

פורסם בתאריך: 15.3.22 16:00

קבוצת נערים, תקפה לכאורה נער בן 14, שחקן במכבי פתח תקוה, זאת לאחר אימון של הקבוצה בה הוא משחק, בצמוד למתחם האימונים של המועדון. לנער נגרמו חבלות קשות בפנים, שהצריכו טיפול בבית חולים ותפרים – כך מספרים הנער ואמו בשיחה עם מלאבס, שטוענים גם כי שחקן אחר בקבוצה היה מעורב אף הוא בתקיפה. ממכבי נמסר כי שני הנערים הושעו מהקבוצה.

האירוע האלים החריג התרחש בשבוע שעבר, בסיומו של אמון של קבוצת הנערים. "הבן שלי בן 14 וחצי , 'ילד טוב ירושלים', בני עקיבא כזה, ואנחנו גרים בראש העין", מספרת אמו. "רשמתי אותו לפני שבועיים לקבוצת כדורגל של מכבי פ"ת, כי הוא מאוד אוהב כדורגל. ביום חמישי הוא הגיע למגרש, כשבשלב מסוים אחד השחקנים שאל אותו מה הסגנון שלו ומי החברים שלו בראש העין. אז הבן שלי אמר שהחברים שלו הם מבני עקיבא, זה הסגנון. אז אותו ילד אמר לו: 'אה זה חברים זה. אם היית יודע איזה חברים לי יש, חבל לך על הזמן. אם מישהו מציק לך, הם מיד יבוא לעזרתך, מיד יגנו עליך. גברים. לא סתם ילדי בני עקיבא' הבן שלי אמר לו: 'אני לא מפחד מאף אחד. זה לא מרשים אותי. אני לא מתרגש מזה'. ואז אותו ילד אמר לו: אה כן? ככה אתה פוגע בכבוד שלהם? נחיה ונראה אם זה עושה עליך רושם'".

בשלב זה הסתיים השיח בין השניים, ולדברי האם, בנה לא חשב כי לשיחה הזו יהיה המשך אלים. "באמצע המשחק, הבן שלי קלט שאותו ילד מסריט אותו ומצלם אותו", משחזרת אמו. "ואחרי חצי שעה של משחק, פתאום הוא רואה שקבוצת ילדים עומדת בכניסה לשער והילד ההוא שקודם דיבר עם הבן שלי, מצביע עליו ומסתכל על החברים והוא הבין שאלו הם החברים שלו. אז הבן שלי הלך למאמן ואמר לו שנראה לו שהילדים האלו שהגיעו הם באו אליו. המאמן אמר לו אל תתרגש, אני אקח אותך הביתה היום".

ומה קרה אז?
"ברגע שהמאמן הלך לרגע, הם פתחו את השער, התנפלו עליו ופיצצו אותו במכות, היו שם בין 10 ל-15 אנשים. התיישבו לו על התיק שלו והוא לא יכל להוציא את הטלפון כדי להזעיק עזרה. המאמן פשוט גירש אותם ולא ניסה לתעד. אחרי שהרחיקו אותם, המאמן לקח את הבן שלי והוריד אותו שבע דקות הליכה מהבית ואמר לו תמשיך מכאן. בלי לבדוק אפילו שהוא לא מאבד הכרה בדרך מהמכות שספג. הוא הגיע הביתה, התחיל לבכות, כל הפה שלו היה מלא בדם. מחריד. לא הצליח לדבר אפילו. הלכנו ישר גם למשטרה וגם למוקד "טרם", שם אמרו לנו ללכת מיד לבית חולים שניידר ועד שש בבוקר תפרו לו את החתכים".

עוד טוענת האם: "היו שם למעשה שני מאמנים אבל אף אחד לא הזמין אמבולנס או משטרה וגם לא דיווחו לנו על מה שקרה. התקשרתי למזכירה של מכבי פתח תקווה, אז היא אמרה לי 'כן הייתה כאן איזו קטטה. לא נשלח אותו יותר לשם. והמזכירה עוד אמרה לי שהיא משעה את הבן שלי מהקבוצה, כי את הילדים שתקפו היא לא יכולה להשעות כי הם לא שחקנים בקבוצה. לקחתי עורך דין. אני אתבע אזרחית את מי שצריך. אני לא אוותר להם. לא יתכן שילד חולה כדורגל, עכשיו אפילו לא מסוגל לשמוע על כדורגל. זאת טראומה שנשארה לו".

 

הילד שהותקף סיפר: "בתחילת האימון היה סוג של דיבור עם אחד השחקנים, הוא התקשר לאחד החברים שלו וקרא לכולם. התארגנו קבוצה של ילדים והתחילו להרביץ לי. הרביצו בפועל כשניים – שלושה, אך אלי התקרבו והיו סביבי כ–15 ילדים. נסיתי להתגונן, אך באותו רגע שקיבלתי מכה איבדתי את ההכרה. כשפתחתי את העיניים, ראיתי שאני מלא בדם והם כבר ברחו משם. המאמן לא שאל ולא התעניין מה קרה. אני כן חושש לאחר מה שקרה ולא יכול להסתובב באופן רגוע. אני לא אחזור לשחק שם".

לצד גרסת הנער, שזומן אתמול למתן עדות במשטרה ונאמר לו כי עד כה נחקרו ארבעה נערים, בקבוצת מכבי פ"ת טענו דווקא כי הנער המותקף הוא זה שהתחיל את האירוע האלים. מהקבוצה נמסר בתגובה: "מדובר על תקרית שקרתה, לאחר אימון בית הספר לכדורגל מחוץ למגרש האימונים, כאשר המשתתפים בקטטה היו חבורת נערים שאינם קשורים בשום אופן למועדון והנער. הנער הינו זה שרץ והתחיל את הקטטה לאחר שסטר לאחד הנערים. הוא היה בהכרה מלאה לאחר הקטטה וביקש מהמאמן לקחת אותו לביתו ולא להזמין אמבולנס. הוא הצטרף לבית הספר לכדורגל לפני כשבועיים בלבד ולאחר התקרית הושעה לצמיתות בעקבות אירוע האלימות. נער נוסף מהקבוצה שלא היה מעורב ישירות בתקיפה הושעה אף הוא. מועדון מכבי פתח תקווה מגנה כל מקרה של אלימות, מכל סוג שהיא. טיפול המקרה נמצא בידי המשטרה ואנו סומכים ובטוחים כי משטרת ישראל תעשה את עבודתה נאמנה ותמצה את דין עם האשמים".

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירה, עם קבלת תלונה בדבר חשד לאירוע אלימות סמוך למגרש אימונים בפ"ת, במסגרתה נחקרו המעורבים, לצד גביית עדויות מעדים נוספים, לבחינת הרקע ונסיבות הקטטה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר